- Home
- Economic
- BERLIN, (21.02.2013, 14:15)
- Vlad Popescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Lufthansa va reduce masiv numărul locurilor first class pe zborurile de cursă lungă
Compania germană Lufthansa va reduce masiv numărul avioanelor cu locuri first class, de la 94% la 75% din flota de cursă lungă, din cauza scăderii puternice a cererii pentru astfel de servicii, pentru care un bilet poate ajunge la 10.000 de euro.
211 afișări
Lufthansa va reduce masiv numărul locurilor first class pe zborurile de cursă lungă (Imagine: Alexandru Mihaescu/Mediafax Foto)
Operatorul aerian va începe cu eliminarea locurilor la clasa întâi de pe o parte dintre aeronavele Airbus A340-300, urmate de Boeing 747-400 anul viitor. Printre primele rute pe care nu se vor mai găsi bilete first class se numără Frankfurt - Vancouver, traseu pe care un bilet dus-întors pentru săptămâna viitoare costă 10.020 euro, potrivit Bloomberg.
"Deservesc rute unde nu mai există cerere pentru clasa întâi. Suntem un pic exotici din acest punct de vedere. Aveam locuri first class pe 94 din cele 100 de avioane de cursă lungă. Alte companii credeau că suntem nebuni", a declarat directorul general al Lufthansa, Christoph Franz, citat de Bloomberg.
ULTIMELE ȘTIRI
-
VIDEO. Klaus Iohannis, decorat în SUA: Președintele României primește premiul Distinguished International Leadership Award pentru 2024
-
Certificate de naştere şi de deces în format digital în mai multe oraşe din ţară
-
Cazurile de rujeolă cresc din nou în Europa, cu România pe loc fruntaş
-
UE, acord privind profiturile de pe urma mărfurilor ruseşti: 90% din fonduri vor fi folosite pentru a ajuta militar Ucraina
Rutele cu cea mai ridicată cerere pentru locuri first class sunt Frankfurt - Kuweit, Johannesburg, Riad şi Miami, a precizat purtătorul de cuvânt al Lufthansa, Michael Lamberty.
Tot joi, Lufthansa a anunţat că va cumpăra 108 de avioane noi, pentru 9 miliarde euro, inclusiv 8 aeronave de dimensiuni mari.
Compania germană va avea mai puţine avioane echipate cu locuri la clasa întâi decât British Airways IAG, care oferă astfel de servicii pe 80% dintre avioanele din flota de cursă lungă.
British Airways IAG deţine 112 avioane de cursă lungă, 90 dintre acestea fiind echipate cu locuri la clasa întâi, potrivit purtărorului de cuvânt al grupului britanic, Michael Johnson.
Air France oferă servicii de lux pe 40% din cele 100 de avioane de cursă lungă, după ce a decis în 2010 să renunţe la o parte dintre locurile first class şi să crească numărul de locuri economy.
În 2011, 50,4% din veniturile obţinute de Lufthansa din zborurile de cursă lungă au fost atrase de la pasageri first class şi business class. Procentul a coborât la 49,3% în primele nouă luni ale anului trecut.
Citește pe alephnews.ro: NATO va schimba abordarea față de Ucraina. Ce dezvăluie documentul exclusiv obținut de Corriere della Sera, care ar urma să fie aprobat în iulie la Summit-ul NATO
Citește pe www.zf.ro: Prăbuşirea dureroasă a celei mai fierbinţi pieţe imobiliare: birourile stau goale, spaţiile comerciale sunt pustii, iar clădirile fantomă rezidenţiale domină orizontul
Citește pe www.zf.ro: Rusia se pregăteşte de atac. Agenţiile europene de spionaj au avertizat guvernele lor că Rusia pregăteşte acte violente de sabotaj pe întreg continentul
Citește și: Greva Lufthansa a anulat 14 zboruri, cu destinaţia Munchen sau Frankfurt, de pe Aeroportul Otopeni
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Israelul avertizează SUA că decizia de înghețare a livrărilor de armament ar putea periclita negocierile privind ostaticii: „SUA trebuie să pună presiune pe Hamas, nu pe Israel”
Prăbuşirea dureroasă a celei mai fierbinţi pieţe imobiliare: birourile stau goale, spaţiile comerciale sunt pustii, iar clădirile fantomă rezidenţiale domină orizontul
Dacă aţi avea de ales între a munci mai puţin şi a câştiga mai puţin sau a munci mai mult şi a câştiga mai mult, ce aţi alege? (Nu, să munceşti mai puţin şi să câştigi mai mult nu este o soluţie)
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Transformarea incredibilă a lui Valentin Ceaușescu, la 76 de ani! Viața grea de după Revoluție l-a marcat pe fiul lui Nicolae Ceaușescu
PROSPORT.RO
De la ce s-ar fi infectat Florin Piersic, de fapt. Amputarea piciorului, decizia drastică a medicilor: 'Este gravă starea lui'
CANCAN.RO
Câți copii are de fapt Florin PIERSIC? Secretul pe care l-a ținut ascuns toată viața: „Vreau să fac ceva...”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe