Ruptura dintre presă şi Facebook | Publicaţia care nu va mai posta conţinut pe reţeaua de socializare

Povestea de dragoste dintre Facebook şi presă se apropie de sfârşit, după ce compania a anunţat mai multe schimbări pentru fluxul de ştiri, care vor reduce numărul de articole care ajung la utilizatorii reţelei sale de socializare, scrie Go4it.

732 afișări
Imaginea articolului Ruptura dintre presă şi Facebook | Publicaţia care nu va mai posta conţinut pe reţeaua de socializare

Ruptura dintre presă şi Facebook | Publicaţia care nu va mai posta conţinut pe reţeaua de socializare

În schimb, va avea prioritate conţinutul personal generat de utilizatori. Mai mult, Facebook le-a dat o lovitură publicaţiilor internaţionale şi naţionale după ce a anunţat că vor avea prioritate în News Feed ştirile locale, scrie Go4it.

În acest context, o publicaţie mare din Brazilia, Folha de S. Paulo, a anunţat că nu îşi va mai distribui conţinutul pe Facebook. Potrivit reprezentanţilor Folha, măsurile luate recent de compania condusă de Mark Zuckerberg nu vor face altceva decât să încurajeze promovarea de ştiri false.

Un alt motiv pentru care Folha de S. Paulo a luat această decizie este scăderea continuă a reach-ului pe Facebook pentru articolele sale. Procentul utilizatorilor care au accesat conţinutul publicaţiei prin intermediul Facebook a scăzut de la 39% la începutul anului trecut, la 24% în decembrie 2017.

Compania care deţine ziarul nu va şterge pagina de Facebook, dar nu va mai publica conţinut nou pe aceasta. Cititorii vor putea să partajeze în continuare articole din publicaţie pe conturile şi paginile lor de pe reţeaua de socializare.

Folha de S. Paulo, o publicaţie fondată în 1921, are 5,95 milioane de fani pe Facebook. Brazilia este una dintre cele mai importante pieţe pentru reţeaua de socializare. În statul din America Latină sunt mai mult de 100 de milioane de utilizatori de Facebook.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici