- Home
- Politic
- BUCUREŞTI, (28.03.2024, 20:37)
-
Laura Buciu
Laura Buciu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
MAE lansează campania „Born in NATO”
Ministerul Afacerilor Externe a lansat, joi, campania „Born in NATO”, cu ocazia împlinirii a 20 de ani de la aderarea României la Alianţa Nord-Atlantică şi a 75 de ani de la fondarea NATO.
311 afișări
MAE lansează campania „Born in NATO”
Evenimentul de lansare a campaniei a fost găzduit de Colegiul Naţional „Sfântul Sava“ din Bucureşti şi s-a desfăşurat în prezenţa ministrului afacerilor externe Luminiţa Odobescu, a ambasadorului Statelor Unite în România, Kathleen Ann Kavalec, a corpului didactic şi a elevilor.
Ministrul afacerilor externe Luminiţa Odobescu a subliniat importanţa momentului, ocazie de a reflecta asupra parcursului României în cadrul Alianţei, evidenţiind angajamentul ferm al statului român faţă de principiile şi obiectivele NATO. A subliniat, de asemenea, implicarea României în cadrul Alianţei şi contribuţia sa la consolidarea securităţii şi stabilităţii în regiunea euro-atlantică. În discursul său, ministrul Luminiţa Odobescu a evidenţiat şi importanţa consolidării, în continuare, a NATO şi a rolului României în cadrul Alianţei. De asemenea, a încurajat tinerii să se implice activ în societate pentru promovarea valorilor pe care se fundamentează NATO, precum libertăţile individuale, drepturile omului, democraţia şi statul de drept. A evidenţiat, totodată, rolul Colegiului Naţional „Sfântul Sava“ în formarea personalităţilor marcante ale României.
ULTIMELE ȘTIRI
-
IQ-ul tinerilor stagnează încă din anul 2000. Care sunt cauzele
-
Apple reia discuţiile cu OpenAI pentru a introduce pe iPhone funcţii cu inteligenţă artificială generativă
-
Ion Cristoiu: Să construim, acesta e cuvântul de ordine
-
Joe Biden, declaraţie şocantă: M-am gândit la sinucidere când mi-a murit prima soţie
La rândul său, ambasadorul Statelor Unite în România, Kathleen Ann Kavalec, a reliefat colaborarea strânsă între România şi Statele Unite, atât pe plan bilateral cât şi în cadrul NATO, subliniind rolul şi valorile Alianţei în asigurarea securităţii şi stabilităţii regionale şi globale. A punctat faptul că Parteneriatul Strategic România - SUA reflectă angajamentul comun al celor două ţări faţă de promovarea păcii, securităţii şi democraţiei. Discursurile au fost urmate de un dialog cu elevii prezenţi, oferindu-le acestora oportunitatea de a expune viziunea lor asupra viitorului NATO şi rolul României în cadrul Alianţei.
Campania „Born in NATO” este dedicată tinerilor născuţi după aderarea României la NATO în anul 2004 şi îşi propune să promoveze rolul şi valorile Alianţei Nord-Atlantice. Co-iniţiată de către Ministerul Afacerilor Externe şi Ministerul Apărării Naţionale, campania va cuprinde o serie de evenimente, în perioada martie-decembrie 2024, cu scopul de a familiariza tinerii cu valorile şi obiectivele Alianţei.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: Biden și Trump se întorc în „ring”, înainte de alegeri. Biden se declară „fericit” să dezbată din nou cu fostul președinte al SUA
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Citește pe www.zf.ro: Gigantul Delhaize, proprietarul Mega Image, deschide la Bucureşti un centru de servicii unde angajează sute de IT-işti. Recrutările deja au început
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
FOTO. Ceasul de aur al celui mai bogat om de pe Titanic va fi scos la licitație, alături de alte obiecte unice. Care sunt prețurile estimate
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Care sunt cele mai otrăvitoare PLANTE din România. Unele persoane le-au ținut acasă, în vaze, fără să știe cât de periculoase sunt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe