- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (27.02.2008, 18:18)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Coca-Cola, Nokia şi Dacia, cele mai de încredere branduri pentru internauţii români
Coca-Cola şi Nokia au fost desemnate de internauţii români drept cele mai de încredere şi mai populare branduri online, în timp ce Dacia este lider în rândul brandurilor româneşti, potrivit studiului "Leading Brands by Romanian Internet Users", realizat de Gemius, în colaborare cu Evensys.
2 afișări
Coca-Cola, Nokia şi Dacia, cele mai de încredere branduri pentru internauţii români
Conform studiului, Coca-Cola şi Nokia sunt cele mai apreciate branduri în rândul utilizatorilor români de internet cu vârste de 18-45 de ani, cele două branduri fiind percepute drept populare şi de încredere. În rândul brandurilor Româneşti, Dacia este pe prima poziţie din punct de vedere a popularităţii, încrederii pe care o inspiră consumatorilor şi prezenţei online.
ULTIMELE ȘTIRI
-
POLITICO: Iohannis refuză să iasă din cursa pentru NATO și nu cedează presiunii. Oficialii NATO s-au săturat de „vânătoarea de job-uri de top” în cadrul Alianței sau în UE
-
Războiul din Ucraina, ziua 826. Putin vorbeşte de conflict global dacă Occidentul permite Kievului să folosească arme occidentale pentru a lovi Rusia / Armata ucraineană a doborât 13 drone
-
Nikki Haley, fost ambasador SUA la ONU, a scris "Termină-i!" pe o racheta israeliană. Sintagma este cunoscută din jocurile Mortal Kombat
-
Planul de pace al lui Putin
În clasamentul general al brandurilor, realizat pe baza răspunsurilor spontane ale internauţilor, primele zece poziţii sunt ocupate de Coca-Cola, Nokia, adidas, Nike, Dacia, McDonald's, Pepsi, Google, Microsoft şi Yahoo. Atunci când este vorba de clasificarea brandurilor în funcţie de încrederea pe care le-o inspiră, configuraţia topului este următoarea: Nokia, Coca-Cola, Mercedes, Nike, adidas, Sony, Pepsi, BMW, Microsoft şi Audi. În opinia internauţilor români, brandurile cu cea mai mare prezenţă online în general sunt Google, Yahoo, Coca-Cola, Microsoft, Nokia, Vodafone, Orange, Nike, adidas şi Sony.
Atunci când este vorba de brandurile româneşti, cele mai populare 10 sunt, în opinia utilizatorilor, Dacia, Arctic, Ursus, BCR, Unirea, Murfatlar, Bergenbier, Petrom, Eugenia şi Dorna. Brandurile Dacia şi Arctic se menţin pe primele locuri şi în clasamentul celor mai de încredere branduri româneşti, ele fiind urmate de BCR, Dorna, Ursus, Borsec, Petrom, Murfatlar, Napolact şi Poiana. Cele mai prezente mărci româneşti online au fost desemnate Dacia, BCR, Domo, Neogen, Altex, Bergenbier, Petrom, Romtelecom, Ursus şi Arctic.
Atunci când este vorba de brandurile româneşti şi străine care există exclusiv online, clasamentul realizat spontan de internauţii din România a fost dominat de Google şi Yahoo, urmate deeMag.ro, eBay, Neogen, eJobs, BestJobs.ro, YouTube, Amazon şi HotNews.ro. Pe de altă parte, atunci când li s-a cerut să aleagă dintr-o serie de branduri online, internauţii români au plasat pe primele locuri tot portalurile Google şi Yahoo, urmate de YouTube, eJobs.ro, BestJobs.ro, Hi5, Kappa.ro, Ocazii.ro, Acasă.ro, ROL.ro, Trilulilu.ro, HotNews.ro, eMag.ro, Eva.ro şi Wall-Street.ro.
Potrivit respondenţilor, un brand trebuie să fie de calitate (85%), încredere (51%), să se diferenţieze de celelalte branduri (46%), să aibă prestigiu (38%), să fie popular (26%) şi să fie modern (14%).
Categoriile de branduri analizate în cadrul studiului au fost branduri în general, branduri româneşti în general, branduri prezente numai online şi categorii de produse (bănci şi asigurări, cosmetice şi produse de îngrijire personală, IT, maşini, telecomunicaţii, produse electronice).
Studiul a fost realizat pentru a se identifica principalele branduri din cadrul mai multor categorii, aşa cum sunt percepute ele de către internauţii români cu vârste de 18-45 de ani, şi pentru a se obţine o imagine de insight asupra influenţei prezenţei online a brandurilor din şase categorii de produse. Studiul, deulat în perioada 7-13 februarie, a fost efectuat pe un eşantion de 2.092 respondenţi, dintre care 52% bărbaţi şi 48% femei, aparţinând, în număr egal, grupelor de vârstă 18-24 de ani, 25-34 de ani şi 35-45 de ani. Respondenţii au fost în principal persoane angajate cu studii superioare sau studenţi, locuind în oraşe cu peste 500.000 de locuitori şi având venituri între 1.001-2.000 de lei şi care accesează internetul zilnic.
Citește pe alephnews.ro: Inteligența Artificială face și erori. Un sistem de recunoaștere facială a identificat o femeie nevinovată drept hoață
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Rațele alergătoare indiene sunt folosite și în România pentru a alunga insectele de pe culturi. Într-o săptămână curăță 1.200 mp de grădină
BREAKING Banca Transilvania a anunţat oficial că a cumpărat BRD Pensii. Cea mai mare bancă din România intră astfel pe segmentul de pensii private obligatorii Pilon II
Unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din România deschide un nou tip de magazin în ţara noastră
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Are 75 de ani, dar arată ca la 30, are o avere impresionantă și își caută iubit la 12 ani de când a divorțat
PROSPORT.RO
Primarul din REȘIȚA vrea să treacă precum naziștii peste PSD: „Cum au trecut panzerele lui Rommel în Africa de Nord” / Nicolae Ciucă, NICIO reacție
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 14:49
Parisul se pregăteşte pentru o creştere a infracţionalităţii la Jocurile Olimpice
-
astăzi, 14:27
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 826. Putin vorbeşte de conflict global dacă Occidentul permite Kievului să folosească arme occidentale pentru a lovi Rusia / Armata ucraineană a doborât 13 drone