- Home
- Cultură-Media
- LONDRA, (15.04.2009, 15:56)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Majoritatea advertiserilor americani folosesc Twitter, LinkedIn, Facebook şi blogurile
Circa 90% dintre advertiserii americani folosesc în prezent platforme de socializare pentru a se promova, cele mai populare site-uri sociale folosite fiind Twitter, LinkedIn, Facebook, dar şi blogurile, informează Warc.com.
71 afișări
Circa 90% dintre advertiserii americani folosesc Twitter, LinkedIn, Facebook şi blogurile
În pofida faptului că din ce în ce mai mulţi advertiseri folosesc platformele de socializare pentru a se promova, există îndoieli privind sistemul de măsurare a eficienţei publicităţii pe astfel de site-uri.
Cercetătorul de piaţă Michael Stelzner a realizat un sondaj, pe un eşantion de 880 de advertiseri, în numele organizatorilor Social Media Success Summit 2009. Potrivit rezultatelor sondajului, 88% dintre respondenţi folosesc platformele de socializare pentru a se promova.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Vrei să știi dacă te înșală? Vezi ce mașină conduce. 60% dintre bărbați au făcut sex în mașină, iar jumătate erau căsătoriți, arată un studiu din UK
-
Adrian Sârbu: România e condusă în interesul de partid şi în interesul afin al primarului / Sunt 12.000 de bugetari în primăriile din Bucureşti care trăiesc din banii noştri
-
Volodimir Zelenski îi îndeamnă pe Joe Biden şi Xi Jinping să participe la conferinţa pentru pace din Elveţia
-
Care sunt candidaţii la Primăria Capitalei care refuză confruntarea pe o temă sensibilă: mediul şi calitatea vieţii
De asemenea, 86% dintre respondeţi folosesc Twitter, 79% - blogurile , 78% - LinkedIn, iar 77% - Facebook.
Pe de altă parte, platforma video YouTube este folosită în strategia de promovare de circa 41% dintre advertiserii care au luat parte la sondaj, în timp ce 31% dintre aceştia folosesc promovarea pe forumuri.
Circa 64% dintre participanţii la sondaj au declarat că au petrecut, în medie, cinci ore pe săptămână dezvoltând iniţiative legate de platformele de socializare, în timp ce 39% au petrecut peste 10 ore pe săptămână pentru acelaşi tip de activităţi. 9,6% dintre respondenţi au precizat că petrec peste 20 de ore pe săptămână rezolvând activităţi care au legătură cu site-urile sociale.
De asemenea, potrivit sondajului, 33% dintre participanţi au declarat că platformele de socializare i-au ajutat în finalizarea unor afaceri.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: România e condusă în interesul de partid şi în interesul afin al primarului / Sunt 12.000 de bugetari în primăriile din Bucureşti care trăiesc din banii noştri
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Turbulențele sunt în creștere. 12 persoane au fost rănite în timpul unui zbor Qatar Airways de la Doha spre Dublin
Revine epoca războiului: Cea mai mare ţară europeană care vrea să reintroducă serviciul militar obligatoriu pentru tineri. ”Lumea e din ce în ce mai nesigură”
Cum a reuşit o femeie din Aiud să construiască o afacere cu care vrea să cucerească toată ţara după ce a transformat tradiţia în profit timp de 10 ani
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ce au pățit acești constănțeni, după ce au trecut granița cu Bulgaria ca să-și cumpere țigări cu 14 lei pachetul
CANCAN.RO
Calcul complet | Câți lei va primi PENSIE un român, dacă s-a pensionat după 30 de ani de muncă
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe