- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (30.05.2016, 12:25)
- Monica Stoica
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
S-a lansat Muzeul Corupţiei în România, cu o Galerie a Şpăgilor: "De la milioane de euro la o oaie"
Agenţia de marketing digital Kinecto Isobar a lansat un Muzeul tematic pentru "hotspot-ul" vieţii cotidiene, de business, economice şi politice din România: corupţia. Printre lucrările expuse sunt: "Şpagă în cimitir", "Tablouri şi lingouri", "Şapte uşi de la Buhuşi", "Pod în Comuna Şanţ".
4233 afișări
S-a lansat Muzeul Corupţiei în România, cu o Galerie a Şpăgilor: "De la milioane de euro la o oaie" (Imagine Shutterstock / Mediafax Foto)
Lansat cu ocazia Nopţii Muzeelor, Muzeul Corupţiei poate fi vizitat online, pe www.MuzeulCoruptiei.ro.
Muzeul Corupţiei găzduieşte Galeria Şpăgilor, în care sunt ilustrate cele mai cunoscute şpăgi din România, şi Testul Şpăgilor, care pune la încercare cunoştinţele oricui în materie de corupţie.
Proiectul se concentrează pe cel mai frecvent întâlnit act de corupţie din ţară noastră: Şpaga. “Unele şpăgi au fost atât de incredibile, încât nu-ţi dai seama dacă sunt adevărate sau inventate: de la milioane de euro până la o oaie sau… apă minerală. Valoarea atât de neînsemnată a unor şpăgi şi perseverenţa cu care se ia şpagă, în condiţiile în care zi de zi apare câte o ştire cu cineva arestat pentru asta, au fost un semnal de alarmă pentru noi: se ia şpagă ca stil de viaţă,” a declarat Denisa Armaşu, Senior Copywriter - Kinecto Isobar.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Are Europa nevoie de arme nucleare? Macron e gata „să deschidă o dezbatere” privind apărarea solului european
-
Delegaţie Hamas, aşteptată luni la Cairo pentru discuţii privind încetarea focului în Gaza
-
Biden a discutat duminică cu Netanyahu
-
Prinţul Paul al României prins în Malta. Proceduri de extrădare în curs
Pe www.MuzeulCoruptiei.ro , cei interesaţi vor găsi ilustrate atât şpăgi reale, cât şi şpăgi fictive, şi astfel pot uşor verifica dacă imaginaţia aleşilor a întrecut-o pe cea a creativilor din spatele proiectului.
Pentru realizarea Muzeului, creativii Kinecto Isobar au studiat zeci de cazuri şi au ales cele mai incredibile şpăgi. "Şpagă în cimitir", "Tablouri şi lingouri", "Şapte uşi de la Buhuşi", "Pod în Comuna Şanţ", sunt doar câteva dintre lucrările expuse.
De asemenea, Muzeul Corupţiei poate fi vizitat şi virtual - printr-un video 360° pe YouTube: experienţa este disponibilă de pe telefonul mobil, iar vizitatorii pot îndrepta telefonul în orice direcţie, că să descopere toate lucrările prezentate.
Mai multe informaţii se regăsesc pe pagina de Facebook a proiectului - www.facebook.com/MuzeulCoruptiei.
Muzeul Corupţiei se bucură de susţinerea lui Nicușor Dan şi a Uniunii Salvaţi Bucureştiul.
Echipa care a contribuit la realizarea acestui proiect este formată din Denisa Armaşu - Senior Copywriter, Silvia Marinescu - Copywriter, Alexandra Cîrstean “Kadna” - Ilustrator, Marius Vlad - Senior Art Director, Mădălina State - Account Manager, Oana Pohrib - Community Manager, Alexei Mărăşteanu- Senior Programmer şi Laura Ulea - Deputy Managing Director din partea agenţiei Kinecto Isobar, Carmen Simion - New Business Director Dentsu Aegis Network, Daniel Toma - Web Developer, Iustin Vădana - Managing Partner, din partea Land of Web cu suportul agenţiilor iProspect şi Carat, parte a Dentsu Aegis Network.
Despre Kinecto
Fondată în 2002, Kinecto este una dintre cele mai importante agenţii de comunicare digitală din România. Începând cu 2013 Kinecto este parte din Isobar, agenţia globală digitală fără frontiere, care reuneşte 4000 de specialişti în birourile din 44 de ţări. Kinecto îmbină cu succes creativitatea, strategia, tehnologia şi expertiza brand commerce pentru a conecta în mod eficient brandurile cu consumatorii lor.
Despre Dentsu Aegis Network
Dentsu Aegis Network inovează modul în care brandurile sunt construite pentru clienţii săi prin expertiza şi capacităţile sale excepţionale de media, digital şi comunicare creativă. Cum consumatorii sunt din ce în ce mai conectaţi, printr-o multitudine de dispozitive, această nouă eră de convergenţă mass-media prezintă numeroase oportunităţi precum şi un eco-sistem nou cu medii complexe.
La nivel mondial, Dentsu Aegis Network ofera clienţilor servicii de expertiză în media, comunicare digitală şi servicii de creaţie publicitară. Grupul operează în 132 de ţări din întreaga lume, cu peste 27.000 de specialişti dedicaţi. Dentsu Aegis Network activează în România cu şase branduri: Carat, Vizeum (agenţii de media), Kinecto Isobar (agenţie de digital advertising), iProspect (digital performance) Posterscope (publicitate OOH), Amplifi (CE E).
Citeşte şi: TVR va organiza un teledon şi emisiuni speciale pentru a sprijini achiziţia "Cuminţeniei Pământului"
Citeşte şi: Filmul #Selfie69 by Cristina Iacob: "Mai multă comedie, mai multă iubire". România la Comic Con 2016 - GALERIE FOTO, VIDEO
Citeşte şi: Echipa "#Selfie69" lansează trailerul oficial al filmului în cadrul Comic Con, la Romexpo
Citește pe alephnews.ro: Serviciile secrete ale SUA spun că Putin nu a ordonat uciderea lui Navalnîi
Citește pe www.zf.ro: Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu mersul obligatoriu la birou. ”Absolut toţi angajaţii vor să vină la birou când vor ei şi să lucreze de unde vor ei”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
China efectuează cea mai mare restructurare a armatei din ultimul deceniu. Ce înseamnă mișcarea lui Xi Jinping
Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Tatuajul ireal care a produs controverse în mediul online. Bărbatul de 60 de ani nu regretă decizia luată. „Nu mă deranjează”
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe