- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (07.03.2016, 15:40)
- Iulian Comanescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Trenduri în comunicare: Călin Clej, PepsiCo, despre packaging personalizat şi interacţiuni digitale
Clienţii firmelor de băuturi răcoritoare au început să prefere packaging-ul personalizat în funcţie de piaţă şi sunt sensibili la campanii care integrează publicitatea clasică cu mediul digital.
498 afișări
Trenduri în comunicare: Călin Clej, PepsiCo, despre packaging personalizat şi interacţiuni digitale
Promoţiile nu mai sunt statice, ci interacţiuni ale brandului cu clienţii în magazin, din nou cu o componentă digitală.
Cele trei concluzii îi aparţin lui Călin Clej, Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South East Europe Franchise.
1. Premiumized Localization. Până acum, componenta de localizare a comunicării brandurilor era fundamentată de maximizarea componentei de reach şi relevanţă la nivelul pieţelor locale. Odată cu revenirea sentimentului şi încrederii consumatorilor în stabilizarea puterii de cumpărare, începem să observăm soluţii de localizare relevantă care se bazează pe concepte individualizate şi care contribuie la elevarea statusului social al consumatorului: preferinţa către ambalaje mai mici, concepte premium şi care oferă satisfacţia intersectării cu valorile brandului adiţional valorii intrinseci a produsului achiziţionat.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Prințul Harry se va întoarce în Marea Britanie luna viitoare. Care este motivul vizitei ducelui de Sussex
-
Ion Cristoiu: Să nu facem greşeala lui Hitler, cea de a subaprecia Rusia
-
Războiul din Ucraina, ziua 796. Ruşii au capturat două sate lângă Avdiivka / Tadjicii, însemnaţi să nu calce prin Rusia
-
Protest spontan la Registrul Comerţului: Activitate suspendată în Bucureşti şi în ţară
2. De la marketing digital planificat la marketing în timp real. Crearea de campanii integrate care folosesc mediul digital pentru a susţine activităţile de ATL (de exemplu, o activitate complementară de căutare, lansarea de conţinut video în social media fără suport TV), implicând atât consumatorilor şi shopper-ilor în conceperea, dezvoltarea şi livrarea de conţinutului de brand în social media, zi de zi.
3. De la promoţii puternic orientate pe componenta de vânzare la construirea brandului în activările in store. Trecerea de la promoţii statice la raft la interacţiunea cu consumatorul real în magazin, prin oferire unor experienţe autentice de brand şi activări in store, susţinute de user generated content şi viralizare în social media.
Citește pe alephnews.ro: Are Europa nevoie de arme nucleare? Macron e gata „să deschidă o dezbatere” privind apărarea solului european
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
BOMBĂ la Survivor! Cum a TRIŞAT Iancu Sterp cu ajutorul fratelui său! Descalificat înainte de finală?!
CANCAN.RO
Patru zodii care în luna mai PIERD în dragoste și carieră! La ce trebuie să fie atenți acești nativi
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe