- Home
- Cultură-Media
- (02.01.2013, 07:58)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Zece lucruri de reţinut despre industria globală de publicitate
Jucătorii din industria de advertising şi-au redus estimările privind cheltuielile cu publicitatea la nivel global pe fondul recesiunii din Europa şi al situaţiei fiscale dificile din SUA, însă în pofida incertitudinilor, oportunităţile de dezvoltare pe pieţele emergente nu lipsesc, scrie adage.com. În continuare sunt prezentate zece lucruri despre piaţa globală de publicitate, dar şi estimări privind evoluţia industriei de advertising în următorii ani.
472 afișări
Zece lucruri de reţinut despre industria globală de publicitate (Imagine: Shutterstock
1. Piaţa de publicitate are o valoare de 500 miliarde de dolari. Potrivit estimărilor Group M, parte a WPP, cel mai mare grup de comunicare din lume, cheltuielile cu publicitatea la nivel global au fost în acest an mai mari de 500 miliarde de dolari. ZenithOptimedia, divizia de media a grupului Publicis, estimează însă că industria de media va depăşi acest prag în 2013.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Vine vacanța cu capsula din Franța. Stratoflight lucrează la o capsulă care duce turiștii în spațiu
-
Războiul din Ucraina, ziua 798. Noi bombardamente ruseşti în Odesa. Cel puţin trei ucraineni au murit / Răspunsul Ucrainei: Kievul a lansat miercuri dimineaţa atacuri cu drone asupra mai multor regiuni ruseşti
-
China: 19 persoane au murit după prăbuşirea unei autostrăzi
-
Intervenţie în forţă. Poliţia din New York a demontat taberele pro Palestina şi Hamas
2. Creşterea pieţei de publicitate a fost în 2012 de 3,9%, iar pentru 2013 estimarea se menţine.
3. Cheltuielile cu publicitate la nivel global au atins cel mai ridicat nivel din istorie.
Magna Global, parte a grupului de comunicare Interpublic, estimează că sumele investite în publicitate vor atinge anual, ce puţin până în 2017, un nivel record.
4. Evoluţia cheltuielilor cu publicitatea variază foarte mult în funcţie de regiune. În zona Asia/Pacific şi în America Latină sumele investite în advertising au explodat, pe fondul dezvoltării industriei de publicitate din pieţele emergente. ZenithOptimedia prognozează că sumele investite în publicitate în SUA nu vor atinge nivelul din 2007 înainte de anul 2015. În Europa de Vest cheltuielile cu publicitatea ar putea creşte uşor anul viitor.
Citeşte articolul întreg despre aspectele de reţinut cu privire la piaţa globală de publicitate pe www.zf.ro.
Citește pe alephnews.ro: Elon Musk concediază 500 de angajați. Rețeaua Supercharging a Tesla a fost eliminată
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Viitorul SUA, dacă Trump va fi reales: Fostul Președinte își dezvăluie planurile pentru TIME. „Putin îl va elibera imediat pe Gershkovich”
Elon Musk nu are milă: A închis peste noapte întreaga divizie de Superchargere de la Tesla şi a dat afară pe toată lumea. Încă 500 de angajaţi se alătură celor 14.000 deja concediaţi
ANAF scoate tunurile grele: Încep controalele masive la persoanele fizice. Cine sunt cei vizaţi de aceste controale
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Viciul lui sunt femeile! S-a logodit cu o actriță din filmele pentru adulți, iar la câteva zile s-a afișat cu un manechin spectaculos
PROSPORT.RO
Patru români și-au făcut gaură în buget, după o masă pe litoral de 1 Mai! Câți bani au scos din buzunar la un restaurant din Portul Tomis
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe