- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (10.10.2013, 14:22)
- Cristina Cuncea
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Ce produse sub marcă proprie a magazinelor preferă românii
Uleiul este cel mai cumpărat produs comercializat de retaileri sub marcă proprie, românii fiind însă reticenţi faţă de brandurile dezvoltate de operatorii de mari magazine pentru produsele cosmetice sau de îngrijire personală, potrivit unui studiu al Mercury Research.
1008 afișări
Ce produse sub marcă proprie a magazinelor preferă românii (Imagine: Shutterstock)
Dacă faţă de 2010, pentru categoriile de produse care nu au un impact ridicat asupra consumatorilor (şerveţele, hârtie igienică) tendinţele se păstrează similare, în prezent, în topul celor mai cumpărate produse marcă proprie apar şi categorii cu importanţă mai mare în coşul de cumpărături, cum ar fi cele alimentare. Cea mai notabilă prezenţă este uleiul, care se situează în fruntea clasamentului, în condiţiile în care 54% dintre români au cumpărat astfel de produse disponibile în magazine sub marcă proprie, se arată într-un comunicat al firmei de cercetare de piaţă.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: România are nevoie de o altă structură statală, care să-ți folosească banii mai eficient și să genereze creștere economică
-
Unul dintre cei mai mari angajatori din România închide o fabrică de componente auto
-
Vinerea Mare. Ziua în care a fost răstignit Iisus Hristos. Obiceiuri şi tradiţii
-
Vladimir Putin s-a întâlnit cu Alexei Diumin, fost prieten al lui Evgheni Prigojin, şi pune ceva la cale
În acelaşi timp, autorii studiului arată că sunt anumite categorii de produse unde rezervele sunt mai mari faţă de mărcile proprii. În aceste categorii intră în principal produsele care au un impact asupra aspectului fizic, cum ar fi cosmeticele sau produsele de îngrijire personală. Mai mult de o treime dintre români nu ar cumpăra aceste categorii de produse sub marcă proprie.
"O comunicare mai convingătoare şi construirea unor mărci puternice pe aceste categorii, ar putea ajuta cumpărătorii să înţeleagă produsele şi să îi determine să le aleagă mai des", a declarat Andrei Canda, client service director, Mercury Research.
Rezultatele studiului arată că oferta de mărci proprii din comerţul modern este importantă în alegerea magazinului pentru 25% dintre români.
Motivele pentru care românii aleg să cumpere produsele sub marcă proprie sunt preţurile mici (pentru 72% dintre persoanele intervievate), garantarea calităţii produselor de către magazine (31%) sau exclusivitatea, în condiţiile în care respectivele produse se găsesc doar în anumite magazine (30%).
În viitor, intenţiile de cumpărare indică o uşoara crestere, în condiţiile în care 13% dintre români declară că vor cumpăra mai multe produse sub marcă proprie decât în prezent.
Studiul a fost realizat pe panelul online Mercury Research în luna iulie, pe un eşantion de 351 de persoane cu vârstă peste 18 ani care locuiesc din mediul urban.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: România este țara din Europa în care sectorul privat, antreprenorial, are impactul cel mai mic asupra deciziilor guvernamentale. Este un abuz!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
NATO afirmă că Rusia desfășoară „activități maligne” asupra statelor membre. Ce decizie a luat Consiliul Nord-Atlantic
Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
ANAF scoate tunurile grele: Încep controalele masive la persoanele fizice. Cine sunt cei vizaţi de aceste controale
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe