- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Conferinţă Ziua Publicităţii: Este o corelaţie directă între nivelul de bunăstare a populaţiei şi nivelul de investiţii în publicitate
Online-ul a schimbat piaţa de publicitate şi modul în care oamenii se informează, iar agenţiile şi companiile trebuie să se adapteze şi să inoveze pentru ca atât piaţa, cât şi economia să crească, consideră invitaţii panelului “Publicitatea şi dezvoltarea economică în România” organizat în cadrul evenimentului Ziua Publicităţii – publicitatea creşte România.
Conferinţă Ziua Publicităţii: Este o corelaţie directă între nivelul de bunăstare a populaţiei şi nivelul de investiţii în publicitate (Imagine: Publimedia/Shutterstock)
“Intrăm într-o eră a adevărului în termeni de consumatori şi de companii. În termeni de consumatori, oamenii sunt mai informaţi, este mai dificil să se vândă. Prezenţa online este dominantă. Trebuie să fim mai inovativi şi să încercăm lucruri noi pentru promovare. Numai aşa putem penetra piaţa şi putem creşte piaţa de advertising”, a spus Răzvan Orbulescu, marketing director în cadrul FrieslandCampina România.
Piaţa de publicitate din România este evaluată la circa 500 de milioane de euro, dar este mică în comparaţie cu Ungaria sau Polonia. Creşterea poate veni însă de la publicitatea online şi pe mobil, segment care deşi are o valoare mică acum, creşte cel mai rapid.
ULTIMELE ȘTIRI
-
CNN: Un spion egiptean a schimbat termenii acordului de încetare a focului în Gaza prezentat Hamas, surprinzându-i pe negociatori
-
China, din nou în vizorul acuzaţiilor. Marea Britanie afirmă că Beijingul a oferit Rusiei ,,ajutor letal” pentru invazia din Ucraina
-
Când ar putea UE să înceapă oficial negocierile de aderare a Ucrainei şi Republicii Moldova? Pasul ar putea întâlni obstacole după preluarea preşedinţiei UE de către Budapesta
-
Alpinistul român Gabriel Tabără a murit pe Everest
“Piaţa din România este de 500 de milioane de euro. Comparativ cu pieţele din jur, piaţa este mai mică. Cred că este o corelaţie directă între nivelul de bunsătare a populaţiei şi nivelul de investiţii în publicitate”, a declarat Mihai Bârsan, vicepreşedinte şi responsabil de marketing în cadrul Ursus Breweries.
Citeşte continuarea materialului pe www.zfcorporate.ro.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO