- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cum au evoluat logo-urile a cinci mărci celebre, printre care Apple şi Coca-Cola
Chiar dacă firma pe care o conduci este pe primul loc în domeniu, acest lucru nu înseamnă că trebuie să opreşti investiţiile în inovaţie.
Cum au evoluat logo-urile a cinci mărci celebre, printre care Apple şi Coca-Cola (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Coca-Cola, băutura creată de farmacistul american John Smith Pemberton, a ajuns, de-a lungul anilor, să fie cel mai cunoscut cuvânt din lume dupa "ok". În plus, cei de la Le Figaro scriu că 90% dintre consumatori recunosc sticla cu ochii închişi.
Povestea Coca-Cola incepe în 1916 când firma a vrut să creeze o sticlă diferită de cea a băuturilor de pe piaţă. Aşa că sticla obişnuită a împrumat cateva linii mai feminine.
În ianuarie anul acesta, Starbucks şi-a schimbat logo-ul pentru a vinde bere şi vin. Cel mai mare lanţ de cafenele la nivel mondial şi-a lansat un nou logo, noua variantă nemaiincluzand cuvintele "Starbucks" şi "coffee". Noua imagine a mărcii este reprezentată doar de sirena cu doua cozi, prezentă şi în trecut.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Hamas lansează un atac cu rachete spre zona Tel Avivului
-
Statele Unite sunt „profund îngrijorate” după ce China a simulat în esenţă o invazie a Taiwanului
-
Cursa pentru spaţiu în Estul Europei. Ungaria şi Polonia au luat startul în cursa est-europeană pentru cucerirea spaţiului. Vor avea propriii sateliţi şi industrie aerospaţială
-
Anunţ surpiză. Marea Britanie discută reintroducerea serviciul militar obligatoriu pentru tineri. ”Lumea e din ce în ce mai nesigură”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO