- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (27.09.2012, 12:57)
- Alexandra Vladescu - Mediafax ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Dacia a lansat Logan 2 şi Sandero 2. PRIMELE IMAGINI cu noile modele la Salonul Auto de la Paris - FOTO
Constructorul auto Automobile Dacia, parte a grupului francez Renault, prezintă joi noile modele Logan 2 şi Sandero 2 la Salonul Auto de la Paris.
5126 afișări
Salonul Auto de la Paris: Dacia lansează Logan 2 şi Sandero 2
Primele imagini cu modelele LOGAN 2 şi SANDERO 2 necamuflate au apărut în publicaţia franceză L'Automobile Magazine, principala noutate pe lângă design-ul nou fiind o nouă motorizare economică, propulsorul turbo pe benzină de 0,9 litri şi 90 cai-putere.
GALERIE FOTO CU NOUL LOGAN ŞI NOUL SANDERO
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Democrația reală înseamnă că tu, cetățeanul, ai putere decizională. Monopolul partidelor din România trebuie spart
-
Uniunea Europeană a găsit bani pentru înarmare. Un fond 400 de miliarde de euro ar putea fi folosit pentru investiţii în apărare
-
România încheie Campionatele Europene de gimnastică artistică de la Rimini cu locul 4 la senioare
-
Avertisment al serviciilor secrete europene: Rusia pregăteşte activ atentate cu bombă sub acoperire, atacuri incendiare şi distrugeri ale infrastructurii pe teritoriul european
Noul Logan vine cu un design mult schimbat, preluând elemente de la Duster şi Lodgy, notează publicaţia franceză.
La interior, noul Logan propune o planşă de bord restilizată, care poate acomoda opţiunea Media Nav prezentă pe modelul Lodgy, un sistem multimedia cu touchscreen de 7 inci care poate controla funcţii precum navigarea, radioul, muzica şi apelurile telefonice hands-free.
Varianta MCV nu va mai fi prezentă în gama Logan, fiind înlocuită de versiuni ale Lodgy şi Dokker, potrivit L'Automobile Magazine.
Noul Sandero caută să "seducă" clienţii, notează publicaţia franceză, cu un design nou şi un interior mai atrăgător. Cu o lungime de 4 metri, automobilul vine cu o grilă frontală mărită, "un look mai hotărât" şi stopuri care amintesc de Volkswagen Polo.
La interior, prioritatea a rămas simplitatea, însă anumite inserţii de aluminiu caută să reducă din "atmosfera de austeritate".
În materie de motorizări, ambele modele pot fi echipate cu propulsorul economic TCe de 0,9 litri pe benzină, turbo, care poate dezvolta 90 de cai putere. Restul motoarelor disponibile sunt cunoscute de pe modele Dacia anterioare.
Citește pe alephnews.ro: Ce program are zilnic Elon Musk? CEO-ul Tesla își începe dimineața derulând pe social media
Citește pe www.zf.ro: Ţara din Europa care se pregăteşte pentru un război la scară largă cu Rusia. ”Am testat deja economia de război, trebuie să fim pregătiţi pentru o criză pe termen lung”
Citește pe www.zf.ro: Rusia se pregăteşte de atac: Agenţiile europene de spionaj au avertizat guvernele lor că Rusia pregăteşte acte violente de sabotaj pe întreg continentul
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Ţara din Europa care se pregăteşte pentru un război la scară largă cu Rusia. ”Am testat deja economia de război, trebuie să fim pregătiţi pentru o criză pe termen lung”
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Soția fotbalistului s-a urcat beată la volan și a făcut praf un Ferrari Portofino de 200.000 de euro!
PROSPORT.RO
Simona Halep iubește din nou! Primele imagini cu bărbatul care l-a înlocuit pe Toni Iuruc. „Tu și eu, este dragoste pe viață”
CANCAN.RO
Medicul Mihaela Bilic spune ce se întâmplă în organismul tău când mănânci drob de miel, de fapt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe