- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Dacia Logan intră pe ultima sută de metri. Producţia actualei generaţii se va opri în decembrie
Dacia Logan, "pariul nebun" al lui Louis Schweitzer, din gama căruia s-au produs peste 1,5 milioane de unităţi în opt ani, care a adus francezilor venituri de aproape 15 mld. euro şi care a dus Dacia la 8% din exporturile României, se pregăteşte să devină istorie.
Dacia Loganintră pe ultima sută de metri. Producţia actualei generaţii se va opri în decembrie (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Producţia actualei generaţii a modelului Logan se va opri definitiv în luna decembrie a acestui an, odată cu pornirea celei de-a doua generaţii, cunoscute până acum sub numele de "proiectul X52".
Lansarea lui Logan în iunie 2004 a reprezentat momentul în care România a ajuns pe harta europeană a centrelor de producţie auto, iar la opt ani de la acel moment Dacia a ajuns să aibă 8% din exporturile ţării, majoritatea către Europa de Vest, dar şi 3% din Produsul Intern Brut al României. Din 2004 Logan a ajuns să fie comercializat în întreaga lume atât sub brandul Dacia, cât şi Renault, Nissan sau Mahindra în India, fiind automobilul care a creat segmentul "low-cost" pe care niciun alt constructor auto nu a mai intrat.
ULTIMELE ȘTIRI
-
CNN: CPI cere mandate de arestare impotriva lui Sinwar și Netanyahu pentru crime de război pentru atacul din 7 octombrie și războiul din Gaza
-
Adrian Sârbu: Biserica Ortodoxă Română este o corporaţie, iar Patriarhul Daniel este supermanagerul, întâiul CEO al ţării
-
Moscova anunţă exerciţii nucleare non-strategice la ordinul lui Vladimir Putin. Dmitri Peskov: ,,Va fi executat în termenele relevante”
-
Ţările G7 au un plan prin care să ajute Ucraina chiar dacă Donald Trump se întoarce la Casa Albă. Kievul ar putea primi 50 de miliarde de dolari cu ajutorul activelor ruseşti îngheţate
Proiectul X90, devenit ulterior Logan, a fost demarat în 1998 când Louis Schweitzer, directorul general al Renault de atunci, evoca ideea unui automobil simplu, fiabil, economic, pentru ţările emergente, de două ori mai ieftin decât un Renault Clio, modelul de clasă mică al constructorului francez.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 18:39
-
astăzi, 18:30