- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
De ce nu mai sunt bani pentru centura Capitalei
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România a plătit până în prezent peste 470 mil. euro pe reabilitarea a două şosele aflate în munţi, DN 67C Bengeşti-Sebeş şi DN 2D Focşani-Ojdula, pe care circulă 10-15.000 de maşini zilnic.
De ce nu mai sunt bani pentru centura Capitalei (Imagine: Bogdan Stamatin/Mediafax Foto)
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România a plătit până în prezent peste 470 mil. euro pe reabilitarea a două şosele aflate în munţi, DN 67C Bengeşti-Sebeş şi DN 2D Focşani-Ojdula, pe care circulă 10-15.000 de maşini zilnic.
În acelaşi timp, centura Capitalei, unul dintre cele mai importante drumuri din ţară, cu un trafic zilnic de 144.000 de vehicule, a rămas anul acesta cu o finanţare de nici 3 milioane de euro după rectificarea bugetară, deşi doar 20 din cei 72 de kilometri ai acestei şosele arată a ceea ce se poate numi centură de capitală europeană.
ULTIMELE ȘTIRI
-
IQ-ul tinerilor stagnează încă din anul 2000. Care sunt cauzele
-
Apple reia discuţiile cu OpenAI pentru a introduce pe iPhone funcţii cu inteligenţă artificială generativă
-
Ion Cristoiu: Să construim, acesta e cuvântul de ordine
-
Joe Biden, declaraţie şocantă: M-am gândit la sinucidere când mi-a murit prima soţie
Unul dintre cele mai mari contracte de infrastructură rutieră din ultimii ani a fost cel de modernizare a drumului naţional 67C, pe ruta Bengeşti-Sebeş, cunoscut şi sub numele de Transalpina.
Citeşte mai multe despre bugetul pentru centura Capitalei pe www.zf.ro
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
GANDUL.RO