- Home
- Economic
- (28.06.2019, 17:29)
- Adrian Seceleanu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
“Doriţi şi carteluţă?”. O companie de telefonie mobilă îşi pune cartelele sim printre rafturile unui lanţ de supermarketuri din România
Grupul Telekom România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comunicaţii, a lansat un atac îndrăzneţ pe piaţa de telefonie mobilă, prin care încearcă să-şi atingă obiectivul strategic de a-şi majora cota de piaţă până la 25%: cartele sim preplătite plasate printre rafturile cu banane, mere şi dulciuri din lanţul de supermarketuri Mega Image, care pot fi activate imediat şi oferă net şi apeluri nelimitate iar apoi pot fi transformate online, în abonamente fără perioadă minimă contractuală.
“Doriţi şi carteluţă?”. O compania de telefonie mobilă din România îşi pune cartelele sim printre rafturile unui lanţ de supermarketuri
Oferta, denumită “Mobil Nelimitat”, are un cost de 29,99 de lei, şi include net nelimitat, apeluri şi SMS-uri naţionale nelimitate şi 100 de minute internaţionale către fix şi mobil. Imediat ce achită cartela la casa de marcat, clientul poate activa oferta.
Clienţii pot transforma cartela preplătită într-un abonament fără perioadă minimă contractuală înregistrându-se online, fără a fi obligaţi să meargă în magazinele Telekom - opţiune care reprezintă o performanţă pentru grupul Telekom dar şi pentru piaţa de comunicaţii în general în condiţiile în care acest proces de înrolare este încă desfăşurat de regulă prin prezentarea clientului cu documentele de identitate într-o unitate a operatorului.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Hamas acceptă propunerea de încetare a focului prezentată de Egipt și Qatar / Israelul începe ofensiva în Rafah
-
Preşedintele Iohannis se întâlneşte cu Joe Biden la Casa Albă
-
Israelul a început o operaţiune în Rafah / Este ultimul bastion al Hamas în Gaza şi este plin de civili strămutaţi / Netanyahu: Propunerea Hamas este departe de a satisface cererile Israelului
-
Polonia verifică dacă judecătorul care a cerut azil în Belarus a fost spion
Întregul concept sub care e lansată oferta - o cartelă preplătită plasată între banane şi dulciuri într-un lanţ cu aproximativ 700 de supermarketuri, cu un preţ agresiv şi o ofertă simplă, care poate fi gestionată online de client, inclusiv procesul de trecere la abonament care de regulă este unul birocratic în industria de telecom - arată că grupul Telekom încearcă să transforme serviciul său de telefonie mobilă într-un “commodity”, un bun de larg consum, care să poată fi comercializat în volume mari la costuri mai mici în condiţiile în care din proces este eliminată interacţiunea cu personalul din magazine.
Operaţiunea, coordonată de noul director comercial pe segmentul consumer al Telekom, austriacul Andreas Elsner - cel care a încercat să dea un suflu nou ofertelor companiei de când a venit în România în toamna anului trecut, se află în acest moment în ultimele momente înainte de lansarea oficială, în care în magazinele Mega Image sunt montate standurile în care sunt plasate cartelele sim şi elementele vizuale prin care este promovată oferta. Deja zeci de magazine din Bucureşti au primit standurile cu cartele şi au montat elementele vizuale de promovare care sunt plasate peste tot în magazine.
“Au venit ieri cutiile, standurile, dar nu avem cartelele sim, nu ştim când le vom avea la vânzare”, răspund în mod invariabil angajaţii Mega Image din Bucureşti atunci când încerci să achiziţionezi o cartelă ducând la casa de marcat un carton luat din standurile T.
Oferta Telekom va deveni activă săptămâna viitoare şi va fi disponibilă în cele aproximativ 700 de magazine din lanţul Mega Image.
Telekom este numărul trei pe piaţa locală de telefonie mobilă, după Orange şi Vodafone, cu o cotă de piaţă de aproximativ 20%.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Școala de stat nu îi pregătește pe elevi pentru viitor. Elevii trebuie să învețe la privat
Citește pe www.zf.ro: Ţara din Europa care se pregăteşte pentru un război la scară largă cu Rusia. ”Am testat deja economia de război, trebuie să fim pregătiţi pentru o criză pe termen lung”
Citește pe www.zf.ro: Rusia se pregăteşte de atac. Agenţiile europene de spionaj au avertizat guvernele lor că Rusia pregăteşte acte violente de sabotaj pe întreg continentul
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Adrian Sârbu: Democrația reală înseamnă că tu, cetățeanul, ai putere decizională. Monopolul partidelor din România trebuie spart
Ţara din Europa care se pregăteşte pentru un război la scară largă cu Rusia. ”Am testat deja economia de război, trebuie să fim pregătiţi pentru o criză pe termen lung”
Povestea unui miliardar controversat. Cum a ajuns acesta dintr-un criminal cu acte în regula un afacerist de succes ce învârtea miliarde, iar acum este falimentar şi aproape să ajungă la puşcărie
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Manechinul a simțit că trebuie să atragă atenția între burlacii milionari de la Miami și a apărut așa în public, dar a fost întrebată imediat: „Ești bolnavă?”
PROSPORT.RO
Ce salariu are o farmacistă de la Dr. Max sau Catena, acum, în 2024. De necrezut câți lei primește lunar, de fapt
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 02:02
Universitatea Craiova o învinge pe FCSB şi încinge lupta pentru locul 2 în Superligă
-
astăzi, 02:00