- Home
- Economic
- CRAIOVA, (22.04.2013, 14:24)
- Ioan Dornescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Ford România a început producţia noului motor EcoBoost de 1,5 litri la Craiova
Ford România a început luni producţia de serie a noului motor EcoBoost de 1,5 litri la uzina din Craiova, propulsor care va fi livrat mai întâi pe piaţa chineză.
387 afișări
Ford România a început producţia noului motor EcoBoost de 1,5 litri la Craiova (Imagine: Remus Badea/Mediafax Foto)
Motorul ecoBoost de 1,5 litri este al doilea motor construit la uzina de motoare din Craiova, în care Ford a investit peste 230 milioane euro, precedentul fiind EcoBoost de 1 litru, lansat în producţie acum un an.
Ford estimează că EcoBoost de 1,5 litri şi EcoBoost de 1 litru vor genera ponderi similare în totalul producţiei din acest an.
Noul motor va fi livrat mai întâi pe piaţa chineză pe noul Ford Mondeo şi ulterior va echipa modelul Fusion în America de Nord în cursul acestui an, respectiv noul Mondeo în Europa.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Democrația reală înseamnă că tu, cetățeanul, ai putere decizională. Monopolul partidelor din România trebuie spart
-
Uniunea Europeană a găsit bani pentru înarmare. Un fond 400 de miliarde de euro ar putea fi folosit pentru investiţii în apărare
-
România încheie Campionatele Europene de gimnastică artistică de la Rimini cu locul 4 la senioare
-
Avertisment al serviciilor secrete europene: Rusia pregăteşte activ atentate cu bombă sub acoperire, atacuri incendiare şi distrugeri ale infrastructurii pe teritoriul european
Uzina de motoare de la Craiova are în prezent aproximativ 1.000 de angajaţi, care lucrează în două şi trei schimburi.
Constructorul auto american produce la Craiova şi autovehiculul B-Max.
Reprezentanţii companiei nu au avansat estimări legate de nivelul producţiei de motoare şi de maşini din acest an la uzina din Craiova, precizând că aceasta va fi influentaţată de evoluţia cererii.
În prezent, Ford România produce în jur de 1.000 de motoare şi 365-370 de maşini zilnic.
Compania a produs anul trecut aproximativ 30 de maşini B-Max, la jumătate faţă de cât anunţasem la începutul anului, atât din cauză că lansarea producţiei a fost amânată pentru luna august, cât şi din cauza situaţiei economice, a declarat preşedintele Ford România, Jean Gijsen.
El a afirmat, răspunzând unei întrebări, că Ford nu a planificat în acest an lansarea unui nou model la Craiova.
"Am făcut această investiţie ridicată la Craiova nu doar pentru a construi modelul B-Max. Intenţia este de a extinde producţia şi vom face anunţul la momentul oportun", a spus Gijsen.
Celălalt constructor auto din România este Dacia, controlată de grupul francez Renault.
Citește pe alephnews.ro: Ce program are zilnic Elon Musk? CEO-ul Tesla își începe dimineața derulând pe social media
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Ţara din Europa care se pregăteşte pentru un război la scară largă cu Rusia. ”Am testat deja economia de război, trebuie să fim pregătiţi pentru o criză pe termen lung”
Povestea unui miliardar controversat. Cum a ajuns acesta dintr-un criminal cu acte în regula un afacerist de succes ce învârtea miliarde, iar acum este falimentar şi aproape să ajungă la puşcărie
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Mădălina Ghenea, despărțire oficială bombă de iubit chiar în ziua de Paște! Românca a rupt tăcerea despre relația intimă cu milionarul
PROSPORT.RO
Medicul Mihaela Bilic spune ce se întâmplă în organismul tău când mănânci drob de miel, de fapt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe