- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Industriile „ucise” de către tânăra generaţie: Berea, motocicletele şi diamantele au şanse mari să dispară complet de pe piaţă în viitor
Preferinţele celor din generaţia millennials sau generaţia y, adică persoanele care au în prezent între 20 şi 35 de ani, pun capăt zecilor de industrii prin reducerea de consum.
Industriile „ucise” de către tânăra generaţie: Berea, motocicletele şi diamantele au şanse mari să dispară complet de pe piaţă în viitor
Există mai multe motive pentru care tinerii au preferinţe diferite faţă de generaţiile părinţilor sau bunicilor lor, de la stabilitatea financiară pănă la presiunea psihologică care a crescut pe durata recesiunii, potrivit Business Insider.
Iată care sunt câteva dintre industriile pe care generaţiile tinere le „ucid”:
1. Lanţuri de restaurante precum Buffalo Wild Wings şi Applebee
Mărci precum TGI Fridays, Ruby Tuesday şi Applebee's s-au confruntat cu scăderi de vânzări şi zeci de restaurante închise. Toate încercările de a creşte vânzările prin atragerea de noi clienţi au eşuat. În luna august, compania Applebee a anunţat că va închide aproximativ la 135 de restaurante.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Interviul integral Macron – The Economist. Europa, arme nucleare și restabilirea ordinii mondiale: Cum vede Macron viitorul?
-
Polonia vrea să aibă cele mai bune legături cu SUA, indiferent cine se află la putere
-
Postul Al Jazeera va fi oprit în Israel. Când va intra în vigoare decizia
-
Ambasadorul Coreei de Nord la ONU spune că noile grupuri de monitorizare a sancţiunilor vor eşua
2. Berea
Consumul de bere a scăzut cu un punct procentual între 2016-2017 pe piaţa americană, în timp ce consumul de vin şi băuturi spirtoase a crescut, potrivit Nielsen. În timp ce unii susţin că o scădere de 1% poate fi un lucru pozitiv prin faptul că numărul oamenilor care mor din cauza consumului excesiv de alcool este în scădere, aceste mici schimbări au un impact uriaş asupra giganţilor din industrie. Berea a pierdut deja 10% din cota de piaţă din anul 2006 până în 2016.
3. Şerveţelele
Tinerii consumatori preferă prosoapele de hârtie în defavoarea şerveţelelor. Prosoapele de hârtie sunt mult mai practice decât şerveţelele, şi pot fi folosite pentru mai multe treburi casnice, de aceea 86% dintre consumatori preferă această variantă.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO