- Home
- Economic
- BERLIN, (21.02.2013, 14:15)
- Vlad Popescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Lufthansa va reduce masiv numărul locurilor first class pe zborurile de cursă lungă
Compania germană Lufthansa va reduce masiv numărul avioanelor cu locuri first class, de la 94% la 75% din flota de cursă lungă, din cauza scăderii puternice a cererii pentru astfel de servicii, pentru care un bilet poate ajunge la 10.000 de euro.
212 afișări
Lufthansa va reduce masiv numărul locurilor first class pe zborurile de cursă lungă (Imagine: Alexandru Mihaescu/Mediafax Foto)
Operatorul aerian va începe cu eliminarea locurilor la clasa întâi de pe o parte dintre aeronavele Airbus A340-300, urmate de Boeing 747-400 anul viitor. Printre primele rute pe care nu se vor mai găsi bilete first class se numără Frankfurt - Vancouver, traseu pe care un bilet dus-întors pentru săptămâna viitoare costă 10.020 euro, potrivit Bloomberg.
"Deservesc rute unde nu mai există cerere pentru clasa întâi. Suntem un pic exotici din acest punct de vedere. Aveam locuri first class pe 94 din cele 100 de avioane de cursă lungă. Alte companii credeau că suntem nebuni", a declarat directorul general al Lufthansa, Christoph Franz, citat de Bloomberg.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Papa Francisc îl canoninează pe Carlo Acutis, „influencerul lui Dumnezeu” sau „sfântul milenial”. Tânărul a decedat în 2006
-
DNA anchetează foştii şefi ai SRI: Florian Coldea şi Dumitru Dumbravă, în vizorul procurorilor anticorupţie
-
Abandonul şcolar timpuriu a scăzut în 2023 la nivel european. Cum stă România la acest capitol
-
Incidentul avionului trecut prin turbulenţe: Mai multe persoane care se aflau la bordul aeronavei trebuie operate
Rutele cu cea mai ridicată cerere pentru locuri first class sunt Frankfurt - Kuweit, Johannesburg, Riad şi Miami, a precizat purtătorul de cuvânt al Lufthansa, Michael Lamberty.
Tot joi, Lufthansa a anunţat că va cumpăra 108 de avioane noi, pentru 9 miliarde euro, inclusiv 8 aeronave de dimensiuni mari.
Compania germană va avea mai puţine avioane echipate cu locuri la clasa întâi decât British Airways IAG, care oferă astfel de servicii pe 80% dintre avioanele din flota de cursă lungă.
British Airways IAG deţine 112 avioane de cursă lungă, 90 dintre acestea fiind echipate cu locuri la clasa întâi, potrivit purtărorului de cuvânt al grupului britanic, Michael Johnson.
Air France oferă servicii de lux pe 40% din cele 100 de avioane de cursă lungă, după ce a decis în 2010 să renunţe la o parte dintre locurile first class şi să crească numărul de locuri economy.
În 2011, 50,4% din veniturile obţinute de Lufthansa din zborurile de cursă lungă au fost atrase de la pasageri first class şi business class. Procentul a coborât la 49,3% în primele nouă luni ale anului trecut.
Citește pe alephnews.ro: Femeile din Ucraina sunt nevoite să lucreze în mine pentru a putea trăi. Ce declară guvernul
Citește pe www.zf.ro: Sfârşit de linie: După 20 de ani în România, BRD Finance vinde tot şi încetează activitatea. Ce se va întâmpla cu toate creditele clienţilor
Citește pe www.zf.ro: Sfârşit de linie: După 20 de ani în România, BRD Finance vinde tot şi încetează activitatea. Ce se va întâmpla cu toate creditele clienţilor
Citește și: Greva Lufthansa a anulat 14 zboruri, cu destinaţia Munchen sau Frankfurt, de pe Aeroportul Otopeni
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
O nouă planetă care ar putea susține viața umană a fost descoperită „aproape” de Pământ de oamenii de știință britanici
Lovitură de teatru: Dezvoltatorul de jocuri Gameloft închide studioul din Cluj. Toţi cei 136 de angajaţi sunt concediaţi
Probleme la vârful unui imperiu european de miliardari: Acţionarii Peugeot s-au întors împotriva familiei franceze care deţine gigantul auto. Lista nemulţumirilor este lungă, iar investitorii critică totul de la strategia de investiţii la guvernanţă şi pierderile de pe bursă
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Cum trăiește, de fapt, acum, Alexandru Tudor. A ales viața monahală, deși nu se poate călugări! Transformarea fizică e incredibilă și e imposibil de recunoscut, la 52 de ani
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe