- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (13.01.2015, 11:52)
- Departamentul Economic
Ponta vrea acord politic pentru Master Planul pe Transport: Altfel nu are rost să ne apucăm de treabă. PLANURILE de infrastructură pentru 2015-2016
Master Planul pe Transport trebuie aplicat doar pe baza unui consens pe minimum zece ani între toate forţele politice, altfel nu are rost ca experţii Ministerului Transporturilor să se apuce de treabă, deoarece va fi un eşec în lipsa garanţiilor pe termen lung, a afirmat premierul Victor Ponta.

Ponta vrea acord politic pentru Master Planul pe Transport: Altfel nu are rost să ne apucăm de treabă. PLANURILE de infrastructură pentru 2015-2016 (Imagine: Publimedia/Shutterstock)
El a precizat că documentul va trebui prezentat şi preşedintelui ţării, înainte de acordul politic.
Ponta a fost prezent, marţi, la sediul Ministerului Transporturilor, pentru prezentarea de către ministrul de resort, Ioan Rus, priorităţilor de infrastructură rutieră aferent perioadei 2015-2016.
PLANURILE DE INFRASTRUCTURĂ RUTIERĂ ÎN PERIOADA 2015-2016
ULTIMELE ȘTIRI
-
Rubio a semnat documentul privind livrarea a 4 miliarde de dolari în ajutor militar Israelului
-
Trump a solicitat verificarea importurilor de lemn şi ar putea impune noi taxe vamale
-
Războiul din Ucraina, ziua 1103. Starmer încearcă să medieze disputa Trump-Zelenski, în timp ce SUA aşteaptă scuze / Marea Britanie acordă Ucrainei un împrumut de 2,8 miliarde de dolari garantat prin active ruseşti îngheţate / Atac cu rachetă rusească asupra Odessei
Premierul a epxlicat necesitatea unui acord politic prin faptul că este nevoie de garanţii de finanţare pe termen lung pentru constructori.
La începutul lunii octombrie, ministrul Transporturilor, Ioan Rus, a prezentat Master Planul general de transport al României în faţa comisiilor parlamentare de transporturi, documentul cuprinzând toate intervenţiile în infrastructură pentru 2014-2030.
Proiectele de autostrăzi incluse în Master Plan sunt Sibiu - Braşov (103 km), Ploieşti - Comarnic (49 km), Craiova - Piteşti (115 km), Comarnic - Braşov (54 km), Braşov - Bacău (158 km) şi Gilău - Borş (177 km), costul total estimat pentru aceste proiecte fiind de 6,58 miliarde euro fără TVA, potrivit unui document de sinteză furnizat de Ministerul Transporturilor.
În plus, Master Planul cuprinde construcţia de drumuri expres însumând aproximativ 2.200 km, fondurile necesare pentru aceste proiecte totalizând circa 17,5 miliarde euro fără TVA.



Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.



GANDUL.RO


ULTIMA ORǍ
vezi mai multe