- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Primele prototipuri de B-Max, asamblate de Ford la Craiova - GALERIE FOTO
Ford a început la uzina de la Craiova producţia primelor prototipuri B-Max realizate în România, urmând ca pe durata verii să asambleze peste 70 de astfel de maşini, au declarat pentru MEDIAFAX surse apropiate constructorului auto.
Primele prototipuri de B-Max, asamblate de Ford la Craiova (Imagine: Gabriel Botezatu/Mediafax Foto)
Kit-urile de asamblare a prototipului B-Max provin de la uzinele Ford din Germania, unde au fost produse modelele de prezentare a modelului la Salonul Auto de la Geneva.
Prototipurile la care lucrează angajaţii Ford Craiova vor fi testate în următoarele luni în Belgia, la centrul Ford de încercări din Lommel, precum şi în ţări cu forme de climă extremă. De asemenea, maşinile de test vor putea fi văzute în acestă vară şi pe şoselele din România. După finalizarea etapelor de încercări, maşinile vor fi distruse în întregime.
ULTIMELE ȘTIRI
-
FOTO. Met Gala 2024: Ce ținute atipice au purtat vedetele
-
Gabriela Firea: Adulţii cu handicap trebuie să primească integral stimulentul
-
Războiul din Ucraina, ziua 804. SUA denunţă "retorica iresponsabilă" a Rusiei în legătură cu exerciţiile nucleare / Ucraina îşi propune să finalizeze acordul de securitate cu SUA în luna mai
-
Vremea devine mai caldă decât normalul perioadei, dar va ploua mult în următoarele două săptămâni
Testele cu prototipurile noului model sunt premergătoare începerii producţiei de serie a automobilului, programată pentru prima parte a anului viitor.
B-Max este un monovolum de clasă mică, model al cărui concept a fost prezentat pe 1 martie la Salonul Auto de la Geneva. B-Max va fi construit exclusiv în România.
La sfârşitul lunii martie, la uzina de la Craiova a fost finalizată instalarea liniilor de producţie, atât cea pentru modelul B-Max, cât şi pentru noile motoare Eco Bust de un litru, cel mai mic şi performant motor produs de constructorul american.
Ford a cerut Guvernului, în 2010, prelungirea cu un an a termenelor contractuale privind investiţiile şi parametrii de producţie care trebuiau atinşi la Automobile Craiova până în septembrie 2011, invocând criza financiară.
Potrivit contractului iniţial semnat cu Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului, Ford România trebuia să ajungă într-un interval de patru ani, până în septembrie 2011, la un volum de producţie de peste 250.000 unităţi, în caz contrar compania americană urmând să plătească statului daune de până la 25% din valoarea achiziţiei Automobile Craiova.
Uzina Ford de la Craiova a produs în primele patru luni ale acestui an aproape 3.000 de unităţi din modelul de autoutilitară uşoară Transit Connect.
Constructorul auto a investit până în prezent 450 de milioane euro în operaţiunile pe care le desfăşoară la Craiova, proiect pentru care compania americană s-a angajat prin contractul de privatizare să aloce 675 milioane euro.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO