- Home
- Economic
- MOSCOVA, (20.07.2011, 19:10)
- Marius Oncu , Marius Oncu ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Renault şi Nissan vor să producă în Rusia componente auto împreună cu Avtovaz
Renault şi Nissan intenţionează să producă, cel mai devreme din 2013, motoare şi cutii de viteze împreună cu Avtovaz, cea mai mare companie auto din Rusia, a declarat şeful diviziei Renault pentru Rusia şi spaţiul ex-sovietic, Bruno Ancelin, citat de Financial Times.
110 afișări
Renault şi Nissan vor să producă în Rusia componente auto împreună cu Avtovaz
Alianţa Renault-Nissan se află în proces de majorare a participaţiei deţinute la Avtovaz de la 25% la 51% plus o acţiune, a adăugat Ancelin. Procesul urmează să se încheie până la sfârşitul anului. Deciziile Renault reflectă importanţa tot mai mare a pieţei auto din Rusia, care creşte puternic după ce vânzările s-au prăbuşit la mai puţin de jumătate în timpul crizei. Producătorii auto occidentali se aşteaptă ca vânzările din Rusia să urce la 2,6-2,7 milioane de maşini în acest an, de la 1,9 milioane anul trecut.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Europa are șansa de a se reface ca o altă Americă din punct de vedere al structurii instituționale, al guvernanței
-
Iată cine este bărbatul ce l-a împuşcat pe premierul slovac. Este membru al Societăţii Scriitorilor Slovaci
-
Mesajul reprezentanţilor lui Fico: A fost împuşcat de mai multe ori, viaţa îi este pusă în pericol. Următoarele ore vor fi decisive
-
Iohannis, reacţie după ce premierul slovac Robert Fico a fost împuşcat
Renault produce patru modele la fabrica Avotframos din Moscova, majoritatea motoarelor fiind importate de la fabrica Dacia din România şi din Spania.
Grupul francez intenţionează să producă două modele la uzina Avtovaz din Toliatti, având la bază autovhiculul low-cost Logan, pe o platformă comună cu producătorul rus. Avtovaz va produce la Toliatti două autovehicule sub marca Lada, iar Nissan unul.
Renault trebuie să producă motoare şi cutii de viteze în Rusia pentru a se conforma legislaţiei ruse, care vizează dezvoltarea de către companiile străine a unor capacităţi locale.
"Togliatti va furniza motoare şi cutii de viteze pentru fabrica de la Moscova, în loc ca aceastea să vină din Europa de Vest", a spus Ancelin, adăugând că producţia mixtă de motoare va începe cel mai devreme peste doi ani.
Rusia reprezintă o piaţă importantă în strategia şefului Renault, Carlos Ghosn, de a creşte vânzările în ţările emergente. Renault, Avtovaz şi Nissan vor să ajungă la o cotă de piaţă de 40% în Rusia până în 2015-2016, de la 35% în prezent.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Uniunea Europeană s-a născut puțin greșit. Trăim o criză de leadership în marile democrații. Europa e în pericol
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Urmează o nouă furtună financiară: Legendarul Warren Buffett deja şi-a pus deoparte aproape 200 de mld. de dolari
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Fostul milionar din fotbalul românesc a ajuns sărac lipit pământului la 72 de ani! A primit 23 de ani de pușcărie pentru crimă și porecla „Călăul de pe baltă”, soția i-a luat averea și acum a ajuns să discute cu extratereștrii
PROSPORT.RO
Se iubește cu Simona Halep!? 'Regele mezelurilor' din România rupe tăcerea, după ce s-a detonat 💣
CANCAN.RO
Mesajul CINIC postat de adolescentul suspectat de crima din Parcul Crângași, cu puțin timp înainte de atac / Cine e Francis „Beleaua”
GANDUL.RO
SIMONA HALEP, RELAȚIE AMOROASĂ SECRETĂ cu un MILIONAR ROMÂN! Bărbatul are deja o CONCUBINĂ și un COPIL
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe