- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
România, pe locul 66, într-un top al competitivităţii în turism
România a urcat trei poziţii, pe locul 66, într-un top al competitivităţii în turism, din 133 de state din întreaga lume, iar la nivel european s-a clasat pe poziţia 34 din 42 de ţări analizate, potrivit unui raport publicat de Forumul Economic Mondial.
România, pe locul 66, într-un top al competitivităţii în turism (Sfinxul, Munţii Bucegi - Imagine: Mediafax Foto)
Primele trei poziţii în topul mondial, cu cele mai atractive medii de dezvoltare pentru turism, sunt ocupate de Elveţia, Austria şi Germania, potrivit celei de-a treia ediţii anuale a Raportului Competitivităţii în Industria Turismului şi Călătoriilor.
În funcţie de infrastructură şi mediul economic, România s-a clasat pe locul 64 din 131 de ţări analizate, iar la resurse umane, culturale şi naturale, pe poziţia 77, conform sursei citate.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Prințul Harry se va întoarce în Marea Britanie luna viitoare. Care este motivul vizitei ducelui de Sussex
-
Nicuşor Dan: Principalul contracandidat rămâne Piedone. Mă aştept ca simpatizanţii PNL să mă voteze
-
Ion Cristoiu: Să nu facem greşeala lui Hitler, cea de a subaprecia Rusia
-
Războiul din Ucraina, ziua 796. Ruşii avansează spre Est / Kiev: situaţia se înrăutăţeşte / Moscova: sunt în panică / Ploaie de raiduri, Putin conduce Wagner
Raportul arată că anul trecut turismul şi călătoriile au reprezentat 5,8% din Produsul Intern Brut al României, pondere care va creşte în perioada 2009-2018 la o medie anuală de 6,7%.
Studiul a fost realizat de Forumul Economic Mondial în colaborare cu parteneri precum Deloitte, Asociaţia Internaţională a Transportatorilor Aerieni, Uniunea Internaţională pentru Conservarea Naturii, Organizaţia Mondială a Turismului şi Consiliul Mondial al Călătoriilor şi Turismului.
Reprezentanţii industriei turismului sunt de părere că pentru a supravieţui crizei economice globale companiile din domeniu trebuie să fie solidare.
"Pentru a reuşi sau chiar a supravieţui în această perioadă de schimbări şi nesiguranţă, atât industria călătoriilor cât şi cea a turismului, şi chiar destinaţiile vor trebui să solidarizeze. Acest lucru ar putea duce la idei inovative, direcţii noi de urmat şi noi alianţe şi obţinerea de profit. Totodată, competitivitatea este un factor care va ajuta jucătorii din domeniu să treacă peste perioada de criză", a declarat directorul pentru aviaţie, călătorii şi turism din cadrul Forumului Economic Mondial, Thea Chiesa.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO