- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (26.06.2015, 11:15)
- Alina Oprea
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
TAROM nu poate zbura deasupra Rusiei
TAROM solicită Rusiei, de peste un an, drept de survol pentru a putea opera cursa directă Bucureşti-Beijing (China), fără a primi însă avizul oficialilor de la Moscova, au declarat pentru MEDIAFAX surse din compania naţională de transport aerian.
2176 afișări
TAROM nu poate zbura deasupra Rusiei (Imagine: Silviu Matei/Mediafax Foto)
Fostul vicepremier Liviu Dragnea anunţa în luna martie a anului trecut că TAROM va relua din vara lui 2014 zborurile pe ruta Bucureşti-Beijing-Bucureşti, oprite în 2003 din raţiuni economice.
"Conducerea companiei a încercat de mai multe ori să obţină drept de survol, a trimis mai multe scrisori guvernului rus pentru a-i solicita acest lucru, a încercat să ia legătura cu ei şi prin Ministerul Transporturilor, şi prin Ministerul de Externe. Au existat chiar şi câteva întâlniri cu ambasadorul Rusiei la Bucureşti, ultima având loc acum câteva săptămâni. Acesta nu a venit cu niciun răspuns de la Moscova", au declarat pentru MEDIAFAX surse din TAROM.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Democrația reală înseamnă că tu, cetățeanul, ai putere decizională. Monopolul partidelor din România trebuie spart
-
Avertisment al serviciilor secrete europene: Rusia pregăteşte activ atentate cu bombă sub acoperire, atacuri incendiare şi distrugeri ale infrastructurii pe teritoriul european
-
Protest în Ungaria. Mii de oameni s-au adunat la un miting organizat de rivalul lui Viktor Orban
-
Macron îl îndeamnă pe Netanyahu să ajungă la un acord de armistiţiu cu Hamas
Din punct de vedere economic, traversarea spaţiului aerian al Federaţiei Ruse pentru a ajunge la Beijing este cea mai viabilă soluţie, fiind cea mai scurtă distanţă şi o singură taxă de plătit. În plus, avioanele TAROM nu pot zbura mai mult de zece ore fără întrerupere.
TAROM are o flotă de 23 de aeronave, din care jumătate au peste 20 de ani vechime.
Compania va încheia acest an cu pierderi de opt milioane de lei, conform bugetului de venituri şi cheltuieli. Veniturile operatorului sunt estimate la 1,53 miliarde lei, iar investiţiile planificate se ridică la 92,9 milioane lei.
TAROM are circa 2.000 de salariaţi, îşi desfăşoară activitatea sub autoritatea Ministerului Transporturilor şi este membră a alianţei SkyTeam din anul 2010. Compania naţională operează peste 50 de destinaţii proprii şi destinaţii deservite de partenerii code share.
Citește pe alephnews.ro: Interviul integral Macron – The Economist. Europa, arme nucleare și restabilirea ordinii mondiale: Cum vede Macron viitorul?
Citește pe www.zf.ro: Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
Citește pe www.zf.ro: Elon Musk nu poate să piardă: A câştigat 40 de miliarde de dolari într-o singură săptămână, după ce a dat afară 14.000 de oameni
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Soția fotbalistului s-a urcat beată la volan și a făcut praf un Ferrari Portofino de 200.000 de euro!
PROSPORT.RO
“Am plâns pentru Vlad Pascu. Este o victimă!”. Elena Merișoreanu a șocat și tulburat România cu cea mai bulversantă declarație
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe