- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (05.09.2022, 16:13)
- Cosmin Pirv
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Transportatorii cer suspendarea obligaţiei întoarcerii acasã a camioanelor
Uniunea Naţionalã a Transportatorilor Rutieri din România (UNTRR) solicitã Comisiei Europene suspendarea urgentã a aplicãrii obligaţiei întoarcerii acasã a camioanelor, lucru care generează curse în gol şi consum nejustificat de combustibil în plină criză.
253 afișări
Transportatorii cer suspendarea obligaţiei întoarcerii acasã a camioanelor
Potrivit unui comunicat al UNTRR, Uniunea Europeanã se aflã în plinã crizã energeticã, iar industria transporturilor rutiere este profund afectatã de creşterea preţurilor la carburanţi şi de prevederile abuzive ale legislaţiei europene aduse de Pachetul Mobilitate 1 precum obligaţia întoarcerii acasã a camioanelor la 8 sãptãmâni, care trebuie respectatã de companiile româneşti care opereazã transporturi rutiere internaţionale în UE începând din februarie 2022.
ULTIMELE ȘTIRI
-
A.I.-ul dincolo de moarte devine afacere. Sun Kai, o femeie din China, vorbește săptămânal cu mama ei, decedată acum 5 ani
-
Zeci de mii de persoane au protestat în Georgia faţă de un proiect de lege privind agenţii străini
-
O investigaţie IRS arată că Trump ar putea datora peste 100 de milioane de dolari din avantaje fiscale dubioase
-
Bărbaţi înarmaţi au răpit peste 100 de persoane în Nigeria
În opinia transportatorilor români, această prevedere generează un consum inutil de carburant şi costuri nejustificate şi împovãrãtoare.
„Uniunea Naţionalã a Transportatorilor Rutieri din România – UNTRR solicitã Comisiei Europene – CE suspendarea urgentã a aplicãrii obligaţiei întoarcerii acasã a camioanelor şi anularea interpretãrii restrictive a CE legatã de obligaţia întoarcerii acasã a remorcilor şi semiremorcilor acestora. În acest context economic dificil, este necesarã tãierea tuturor mãsurilor care conduc la consum inutil de carburant în plinã crizã pentru a se asigura coerenţa între declaraţiile liderilor europeni şi acţiunile acestora şi ale Comisiei Europene la nivel european şi naţional”, se arată în comunicat.
Conform acestuia, studiul Comisiei Europene privind întoarcerea acasã a camioanelor publicat în 2021 aratã cã aceastã mãsurã va genera 1,9 milioane de curse suplimentare ale camioanelor europene, ceea ce ar conduce la 2,9 milioane de tone de emisii suplimentare de CO2 în 2023 (o creştere cu 4,6% a emisiilor din transport rutier internaţional de marfã) şi ar putea genera o creştere
a costurilor de pânã la 11.000 de euro pe vehicul pe an (o creştere de aproximativ 10% faţã de situaţia actualã) - în medie pentru transportatorii stabiliţi în ţãrile din Europa de Est care opereazã în ţãrile din Europa de Vest.
UNTRR arată că transportatorii români au contestat aceastã mãsurã discriminatorie în faţa Curţii de Justiţie a UE, iar acţiunea UNTRR a fost susţinutã de Guvernul României.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: Primele probleme la cipul Neuralink: Ce s-a întâmplat în creierul primului om implantat, la doar o lună după ce a primit dispozitivul
Citește pe www.zf.ro: De ce nu mai vor românii să cumpere apartamente? Cum explică unul dintre cei mai mari jucători din piaţă. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Avertisment apocaliptic de la omul care a creat ChatGPT: ”Îmi este frică de ce va urma, este o problemă masivă. Nu realizaţi încă impactul Inteligenţei Artificiale.” Milioane de joburi vor dispărea
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Reprezentantul Olandei la Eurovision, Joost Klein, a fost descalificat din finală. Este pentru prima dată când are loc un astfel de incident
De ce nu mai vor românii să cumpere apartamente? Cum explică unul dintre cei mai mari jucători din piaţă. VIDEO
Cine este tânărul din România care a preluat conducerea imperiului de sute de milioane de euro construit de tatăl său
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ce frumoasă e cea mai rapidă femeie din România! Cum reacționează bărbații când o văd
PROSPORT.RO
Cum și-a croit muza moștenitorului Alpin drumul până la lux și opulență. Bate orice scenariu de film!
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe