- Home
- Externe
- SOFIA, (04.02.2013, 18:53)
- Marius Oncu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Brandul de ţară al Bulgariei ajunge la procuratură la două săptămâni după lansare
Procuratura bulgară va investiga un posibil conflict de interese în procesul de licitaţie pentru realizarea unui logo turistic pentru Bulgaria, iar rezultatul anchetei ar putea fi organizarea unei noi licitaţii şi un nou logo.
411 afișări
Brandul de ţară al Bulgariei ajunge la procuratură la două săptămâni după lansare (Imagine: www.sofia.bg)
Noul logo a fost prezentat oficial în urmă cu două săptămâni şi a atras critici puternice din partea artiştilor, designerilor şi populaţiei, potrivit publicaţiei Standart, preluată de Novinite.
Licitaţia a fost organizată de echipa fostului ministru al Economiei, Energiei şi Turismului, Traicho Traikov. Anchetatorii bulgari vor investiga rolul consilierului lui Traikov pentru marketing şi publicitate, Alexandra Lang, în urma unor sesizări că aceasta s-ar fi aflat în conflict de interese, scrie cotidianul Standart.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Regele Charles a vorbit despre efectele adverse ale tratamentului pentru cancer, în timpul unei vizite în Hampshire. Monarhul îi transferă oficial Prințului William rolul de colonel-șef al Corpului Aerian al Armatei
-
Ion Cristoiu: Comasarea alegerilor europarlamentare cu localele e o crimă împotriva democraţiei. A eliminat cea mai importantă dezbatere din România: relaţia noastră cu UE
-
SUA consideră că nu este niciun genocid în Fâşia Gaza. Casa Albă: ,,Am respins ferm această variantă”
-
Rata anuală a inflaţiei a coborât în aprilie la 5,9%, faţă de 6,6% în martie
Potrivit Standart, o investigaţie care vizează documentaţia pentru licitaţie a început deja, iar rezultatul final ar putea fi o nouă licitaţie şi un nou logo.
Lang a negat categoric acuzaţiile de conflict de interese, afirmând că a participat activ la crearea brandului împreună cu compania selectată în acest scop, fără să fie însă implicată prin nicio afacere proprie.
"Logoul este o mică parte a proiectului. Licitaţia nu a fost pentru logo, ci pentru crearea, implementarea şi poziţionarea unui nou brand integrat. Logoul este doar partea vizibilă a proiectului, care concurează pentru turişti la nivel global. Este legătura emoţională dintre afaceri şi clienţi. De obicei, orice inovaţie de acest fel este întâmpinată cu opoziţie şi este nevoie de mult curaj pentru a nu ceda", a spus Lang.
Echipa responsabilă de proiect nu a făcut o treabă prea bună şi nu a reuşit să atragă designeri bulgari de top, a declarat Rumen Draganov, expert bulgar în turism, citat de Novinite.
Potrivit acestuia, problema legată de logo reflectă corupţia, iar licitaţia trebuie anulată. Detaliile logoului promovează doar proprietăţi private, precum terenuri de golf, dar nu şi locaţii naturale aflate în proprietatea statului.
Bulgaria a lansat în ianuarie un nou brand turistic, cu sloganul "Bulgaria-A Discovery to Share", care va fi folosit oficial din luna septembrie.
Noul brand a fost dezvoltat printr-un proiect în cadrul Programului Operaţional de Dezvoltare Regională, în valoare de 1,4 milioane de leva (700.000 euro), şi descrie Bulgaria drept o destinaţie prietenoasă, fermecătoare şi încă nedescoperită.
În afara brandului turistic naţional şi a sloganului, au fost create alte 10 sub-branduri pentru diferite tipuri de turism, precum şi o strategie de branding pentru regiunile ţării. Totodată, a fost realizat un brand pilot pentru regiunea Tracia.
Folosirea logo-urilor şi a simbolurilor brandului va fi gratuită, după înregistrarea pe o platformă online care va fi deschisă în luna martie, accesibilă de pe site-ul Ministerului bulgar al Economiei, Energiei şi Turismului.
Potrivit ministerului, noul brand a fost dezvoltat după o analiză a percepţiei actuale a Bulgariei ca destinaţie turistică şi în comparaţie cu destinaţii concurente. Creatorii brandului au luat în considerare sondaje efectuate în 11 ţări din Europa şi Asia.
Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.
Citește pe alephnews.ro: VIDEO. OpenAI lansează „GPT-4o”, fratele mai mic și mai deștept al lui GPT-4. Cu ce impresionează noul model A.I., gratuit pentru toți utilizatorii
Citește pe www.zf.ro: ZF LIVE. De ce nu mai vor românii să cumpere apartamente? Cum explică unul dintre cei mai mari jucători din piaţă VIDEO
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Melinda French Gates părăsește Fundația Gates, la peste 20 de ani de la înființarea ei. Cum a reacționat Bill Gates
ZF LIVE. De ce nu mai vor românii să cumpere apartamente? Cum explică unul dintre cei mai mari jucători din piaţă VIDEO
Cine este tânărul din România care a preluat conducerea imperiului de sute de milioane de euro construit de tatăl său
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Mădălina Ghenea, apariție absolut incendiară! Pictorial hot după ce s-a despărțit de milionar
PROSPORT.RO
Ireal! Cum au fost aşteptaţi acasă cei trei fii ai Sidoniei. Imagini sfidătoare: 'Bine v-am găsit'
CANCAN.RO
Ce a reușit să CUMPERE acest român, cu doar 5 lire sterline (28.85 lei) dintr-un supermarket LIDL din Anglia
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe