- Home
- Life-Inedit
- LONDRA, (25.05.2012, 15:19)
- Florin Badescu ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Care este cel mai valoros brand de lux din lume
Louis Vuitton a fost desemnat cel mai valoros brand de lux din lume, pentru al şaptelea an consecutiv, potrivit unui studiu realizat de compania de cercetări de piaţă Millward Brown Optimor.
450 afișări
Care este cel mai valoros brand de lux din lume (Imagine: Shutterstock)
Celebra casă de modă franceză, al cărei director de creaţie este Marc Jacobs, a fost evaluată la 25,9 miliarde de dolari în acest studiu realizat de Millward Brown Optimor. Studiul a ţinut cont de performanţele economice realizate de brandul citat, dar şi de interviuri cu clienţii brandului, informează femalefirst.co.uk.
Louis Vuitton a învins în acest clasament brandul Hermes, clasat pe locul al doilea, cu o valoare de 19,1 miliarde de dolari, şi compania elveţiană producătoare de ceasuri Rollex, clasată pe locul al treilea, cu o valoare de 7,17 miliarde de dolari.
ULTIMELE ȘTIRI
-
„Pregătiți-vă”: Guvernul britanic lansează un site menit să-i ajute pe oameni să supraviețuiască în situații de criză, inclusiv o nouă pandemie. Care sunt obiectele „esențiale”
-
Marea Britanie. Premierul Rishi Sunak face o mişcare surpriză: alegerile generale vor avea loc în luna iulie
-
China, din nou în vizorul acuzaţiilor. Marea Britanie afirmă că Beijingul a oferit Rusiei ,,ajutor letal” pentru invazia din Ucraina
-
Când ar putea UE să înceapă oficial negocierile de aderare a Ucrainei şi Republicii Moldova? Pasul ar putea întâlni obstacole după preluarea preşedinţiei UE de către Budapesta
Brandul Chanel s-a clasat pe locul al patrulea, cu o valoare de 6,68 miliarde de dolari, urmat, la mică distanţă, pe locul al cincilea, de Gucci (6,42 miliarde de dolari).
Prada ocupă locul al şaselea (5,7 miliarde de dolari), Cartier, locul al şaptelea (4,8 miliarde de dolari), Hennessy, locul al optulea (4,5 miliarde de dolari), Moët & Chandon, locul al nouălea (4,2 miliarde de dolari), iar Burberry (4,09 miliarde de dolari) încheie Topul 10 al celor mai valoroase branduri de lux din lume.
Clasamentul a ţinut cont şi de alte criterii, precum istoria, tradiţia şi măiestria fiecărui brand în parte.
Citește pe alephnews.ro: Nikki Haley spune că va vota cu Donald Trump, fostul ei rival: „N-a fost perfect, dar Biden e o catastrofă”
Citește pe www.zf.ro: Sfârşit de linie: După 20 de ani în România, BRD Finance vinde tot şi încetează activitatea. Ce se va întâmpla cu toate creditele clienţilor
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
VIDEO. Imagini greu de urmărit cu răpirea femeilor israeliene din 7 octombrie, când Hamas a lansat atacul mortal asupra Israelului. Netanyahu: „Luptăm cu toată puterea să eliminăm Hamas”
Lovitură de teatru: Dezvoltatorul de jocuri Gameloft închide studioul din Cluj. Toţi cei 136 de angajaţi sunt concediaţi
Destinaţia turistică superbă, unde plaja este la o distanţă de mai puţin de o oră de pârtia de schi - GALERIE FOTO
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Cum trăiește, de fapt, acum, Alexandru Tudor. A ales viața monahală, deși nu se poate călugări! Transformarea fizică e incredibilă și e imposibil de recunoscut, la 52 de ani
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe