- Home
- Life-Inedit
- BUCUREŞTI, (06.07.2011, 16:20)
- , ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Pepsi a semnat un parteneriat de imagine cu Inna
PepsiCo România a încheiat un parteneriat de imagine cu Inna, una dintre cele mai cunoscute artiste din România, care s-a asociat de-a lungul timpului cu unele din cele mai mari branduri la nivel internaţional, informează un comunicat.
Urmărește
837 afișări
Pepsi a semnat un parteneriat de imagine cu Inna
Inna, una dintre cele mai cunoscute vedete din România, desemnată cea mai bună cântăreaţă la Premiile Muzicale Balcanice 2011 şi cea mai sexy femeie din lume, în 2010, în topul realizat de revista FHM, devine prin acest parteneriat promotoarea proiectelor Pepsi în România în anul 2011.
"Atât creativitatea şi talentul artistului Inna, cât şi ambiţia sa sunt caracteristici ce reflectă valorile Pepsi şi provocarea pe care noi am lansat-o lumii întregi - Refresh Your World. Inna este cea care a oferit un suflu nou muzicii româneşti şi care a dovedit tinerei generaţii că, dacă ai talent, trebuie doar să îndrăzneşti să schimbi lumea ce te înconjoară", a declarat Călin Clej, Marketing Manager Beverages PepsiCo România.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Prințesa Kate împlinește astăzi 43 de ani. „Pentru cea mai incredibilă soție și mamă. Puterea de care ai dat dovadă în ultimul an a fost remarcabilă”
-
Ce spune ministrul Sănătăţii despre virusul HMPV: Infecţiile sunt în limite aşteptate, nu este nimic neobişnuit în China
-
Metapneumovirus uman depistat la Oradea. Tulpina a fost expediată către Institutul Cantacuzino pentru analize suplimentare
-
Vreme severă în România. Vânt puternic şi viscol la munte, cod galben în jumătate de ţară
"Sunt foarte fericită că am primit acest rol, este o adevărată provocare şi aştept cu drag să văd ce îmi rezervă această experienţă. Refresh your world este cu adevărat un principiu pe care ar trebui să îl urmăm cu toţii, atunci când ne dorim să schimbăm în bine lucrurile din preajma noastră", a declarat Inna.
Parteneriatul debutează pe 7 iulie, cu o campanie promoţională pe care consumatorii o pot găsi în magazine. Pe viitor, asocierea celor două branduri va continua prin intermediul altor proiecte adresate generaţiei tinere din România.
Inna, un adevărat fenomen ce a schimbat ritmurile pieţei muzicale internaţionale, a cucerit deja cluburile din toată lumea, câştigând simpatia fanilor din Europa până în Orientul Mijlociu şi Atlantic. Către sfârşitul anului 2007, cântăreaţa s-a întâlnit cu cei trei producători de la Play&Win, fapt ce a avut ca rezultat lansarea primului său single, "Hot".
În doar câteva luni, Inna a obţinut un succes fără precedent. "Hot" a cucerit cele mai înalte poziţii din topurile din toată lumea, la scurt timp după lansare. Astfel, povestea a continuat - toate single-urile lansate, "Love", "Deja-Vu", "Amazing", "Sun is Up" au devenit hituri, iar Inna a fost răsplătită cu cele mai prestigioase premii internaţionale. Cel mai recent single, "Club Rocker", a fost lansat avându-l ca invitat pe unul dintre cei mai cunoscuţi artişti americani ai momentului, Flo Rida. Hitul este un preambul la albumul ce va fi lansat în această vară, "I am the Club Rocker".
PepsiCo oferă cel mai extins portofoliu mondial de mărci de produse alimentare şi băuturi, incluzând 19 linii de produse diferite care generează fiecare mai mult de un miliard de dolari în vânzări anuale. Afacerile principale - Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Lay şi Pepsi Cola - produc sute de alte alimente savuroase şi sănătoase care deţin nume respectate in industria alimentară mondială. Lucrând pentru o companie cu venituri de aproximativ 60 de miliarde de dolari, angajaţii PepsiCo sunt uniţi prin angajamentul de a menţine o creştere durabilă investind într-un viitor sănătos pentru oameni şi planetă, ceea ce reprezintă un viitor de succes şi pentru PepsiCo.
Citește pe alephnews.ro: MAE ucrainean: Ucraina este pregătită să înlocuiască Ungaria în UE și NATO
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
MApN are în plan contracte de achiziţie pentru 2025 de 8 miliarde euro: arme de asalt, 248 maşini de luptă a infanteriei, 150 transportoare Piranha, 2 nave de patrulare, revitalizarea a 6 aeronave C-130 Hercules
Oraşul din România care lasă în urmă marile Capitale europene: după investiţii de 2,5 mld. de euro, a devenit oraşul unde toţi vor să trăiască
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Imagini incendiare cu prezentatoarea TV care face o avere pe site-urile destinate adulților. S-a cuplat cu prietenul fostului iubit
PROSPORT.RO
Vlad Mardare s-a sinucis! Ce mesaj de adio tulburător a lăsat chiar pe Facebook, înainte să își ia viața
CANCAN.RO
Ce pensie primește un român în 2025, dacă se pensionează fără să fi muncit vreo zi în viața lui
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe