- Home
- Life-Inedit
- LOS ANGELES, (26.07.2011, 23:27)
- Florin Badescu , Florin Badescu ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Ricky Martin şi Nicki Minaj, noile imagini ale unei mărci de rujuri de buze
Cântăreţii Ricky Martin şi Nicki Minaj au devenit noile imagini ale mărcii de rujuri de buze Viva Glam, o companie ce aparţine grupului de produse cosmetice MAC Cosmetics.
488 afișări
Ricky Martin (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Cele două vedete vor promova propriile branduri de rujuri de buze - Viva Glam Ricky şi Viva Glam Nicki - ce vor fi disponibile în reţeaua de magazine ale grupului MAC Cosmetics. Veniturile obţinute din comercializarea acestor noi branduri vor contribui la finanţarea programelor de cercetări ştiinţifice din domeniul maladiei SIDA, informează contactmusic.com.
Ricky Martin şi Nicki Minaj o înlocuiesc astfel pe actuala imagine a brandului Viva Glam, cântăreaţa americană Lady Gaga, şi vor filma un clip promoţional, la Miami, realizat de fotograful David La Chapelle. Nu se ştie deocamdată dacă Ricky Martin va folosi acest ruj în reclama ce urmează să fie filmată.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Interviul integral Macron – The Economist. Europa, arme nucleare și restabilirea ordinii mondiale: Cum vede Macron viitorul?
-
Macron îl îndeamnă pe Netanyahu să ajungă la un acord de armistiţiu cu Hamas
-
Actorul Bernard Hill, cunoscut pentru rolurile din Titanic şi Stăpânul inelelor, a murit
-
Atac la frontiera dintre Israel şi Gaza. Acţiunea a fost revendicată de aripa armată a Hamas
Cântăreaţa Nicki Minaj a colaborat deja cu brandul MAC cu ocazia lansării din 2010 a rujului "Pink 4 Friday", numit astfel după titlul albumului ei de debut "Pink Friday". Această gamă de produse cosmetice s-a dovedit a fi un mare succes, iar rujurile Pink 4 Friday, comercializate cu 14 dolari bucata în momentul lansării, se vând acum pe internet cu 88 de dolari pe diverse site-uri de licitaţii online, precum eBay.
Printre vedetele care au fost imaginea oficială a brandului Viva Glam în anii trecuţi se numără Lady Gaga, Lil' Kim, Missy Elliott, Eve, Mary J. Blige, Christina Aguilera şi Fergie.
Citește pe alephnews.ro: Cafea sau ceai dimineața? Ceea ce bei îți reflectă personalitatea
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Andreea Prisăcariu, imagine controversată, în costum de baie, în Vinerea Mare! Rebela tenisului românesc și-a etalat formele: „Obsessed”
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe