- Home
- Life-Inedit
- BUCUREŞTI, (13.07.2017, 02:27)
- Marian Avram
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Una dintre aplicaţiile Facebook va suferi noi modificări
Reprezentanţii Facebook au anunţat, miercuri, că platforma ”Messenger” va suferi modificări, urmând să fie adăugate reclame în interioriul aplicaţiei, precizează The Independent.
1176 afișări
Una dintre aplicaţiile Facebook va suferi noi modificări
Potrivit unui anunţ făcut de reprezentanţii reţelei de socializare, pe platforma Messenger ar urma să fie introduse anunţuri publicitare. Această decizie a fost luată după ce Facebook a atins capacitatea maximă de anunţuri publicitare de pe ”News Feed”, iar adăugarea reclamelor în Messenger ar fi cea mai viabilă soluţie pentru Facebook.
Din fericire pentru utilizatori, anunţurile publicitare nu vor fi amplasate în interiorul conversaţiilor, ci vor apărea în momentul deschiderii aplicaţiei.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Regele Charles a vorbit despre efectele adverse ale tratamentului pentru cancer, în timpul unei vizite în Hampshire. Monarhul îi transferă oficial Prințului William rolul de colonel-șef al Corpului Aerian al Armatei
-
Războiul din Ucraina, ziua 811. WSJ: Capacitatea armatei ucrainene de a intercepta atacurile cu rachete a scăzut / Blinken efectuează o vizită la Kiev
-
OpenAI lansează „GPT-4o”, fratele mai mic şi mai deştept al lui GPT-4
-
Ion Cristoiu: Cînd comuniştii folosesc mijloacele de comunicare de tip burghez
Odată ce utilizatorii vor accesa acele reclame, ei vor fi automat redirecţionaţi pe site-ul reclamei sau vor fi introduşi într-un chat de Messenger cu compania respectivă. Facebook a testat aceste anunţuri publicitare pe utilizatorii aplicaţiei din Tailanda şi Australia încă de la începutul acestui an, iar reprezentanţii reţelei de socializare s-au declarat mulţumiţi de rezultate.
Reclamele vor apărea treptat în aplicaţia Facebook Messenger în următoarele săptămâni.
Dave Wehner, şeful direcţiei financiare a Facebook, a afirmat că încărcarea optimă a anunţurilor publicitare este un mix între artă şi ştiinţă.
"De asemenea, dorim să ne asigurăm că experienţa generală a utilizatorilor să fie echilibru între conţinutul organic şi cel al anunţurilor publicitare", a adăugat Wehner.
Citeşte şi: Cu cât sunt plătite cele mai mari vedete de la Hollywood pentru o SINGURĂ postare pe Instagram
Citeşte şi: IMAGINILE ZILEI 80 de persoane au format un lanţ uman pentru a salva o familie din apele Floridei
Citește pe alephnews.ro: VIDEO. OpenAI lansează „GPT-4o”, fratele mai mic și mai deștept al lui GPT-4. Cu ce impresionează noul model A.I., gratuit pentru toți utilizatorii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Melinda French Gates părăsește Fundația Gates, la peste 20 de ani de la înființarea ei. Cum a reacționat Bill Gates
ZF LIVE. De ce nu mai vor românii să cumpere apartamente? Cum explică unul dintre cei mai mari jucători din piaţă VIDEO
Cine este tânărul din România care a preluat conducerea imperiului de sute de milioane de euro construit de tatăl său
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Mădălina Ghenea, apariție absolut incendiară! Pictorial hot după ce s-a despărțit de milionar
PROSPORT.RO
VIDEO | Efecte secundare devastatoare pentru regele Charles produse de chimioterapie. Informații de impact provenite din culisele Casei Regale a Marii Britanii. VIDEO
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe