- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
La ce nu au renunţat românii în 2010 dintr-un coş de alimente mai sărac cu 5,6%?
Iaurturile, snacksurile şi produsele din carne sunt singurele categorii de alimente care au înregistrat o creştere în valoare a consumului în primele zece luni ale acestui an, comparativ cu perioada similară a anului trecut, după cum arată un studiu realizat de compania de cercetare de piaţă MEMRB, informează Ziarul Financiar.
La ce nu au renunţat românii în 2010 dintr-un coş de alimente mai sărac cu 5,6%? (Imagine: Octav Ganea/Mediafax Foto)
Astfel, românii au cheltuit cu 5,2% mai mult pentru iaurturi, cu 7,1% mai mult pentru snacksuri iar bugetul pentru achiziţia de produse din carne a fost cu 2,6% mai mare în perioada analizată.
Restul produselor care intră în coşul de alimente al unui consumator român, cum ar fi de exemplu dulciurile, pâinea, laptele, ciocolata sau brânza, toate au înregistrat scăderi în valoare în primele zece luni ale anului faţă de perioada similară a anului trecut.
Află la ce alimente au renunţat românii de sărbători pe www.zf.ro
ULTIMELE ȘTIRI
-
„Spionii” ajung în Germania. Șase persoane au fost au fost acuzate că ar spiona pentru Rusia și China
-
Tradiţii şi obiceiuri în Duminica Floriilor. Care este superstiţia pentru fetele nemăritate
-
George Simion strânge la Bucureşti conservatorii europeni. Ce plan are AUR pentru Europa
-
Hamas a publicat un videoclip în care apar doi ostatici din Gaza
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO