- Home
- Social
- CLUJ-NAPOCA, (03.04.2019, 19:45)
- Vasile Magradean
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Titluri de cărţi pe cărţi de vizită, modul prin care un om de afaceri clujean promovează lectura
Clujeanul Victor Miron, iniţiatorul campaniei „Cărţile pe faţă”, a lansat o nouă idee de promovare a lecturii prin care încurajează oamenii de afaceri să îşi treacă recomandări de cărţi pe spatele cărţilor de vizită, transmite corespondentul MEDIAFAX.
454 afișări
Titluri de cărţi pe cărţi de vizită, modul prin care un om de afaceri clujean promovează lectura
Victor Miron a declarat, miercuri, corespondentului MEDIAFAX că sugerează ca pe spatele cărţilor de vizită să fie trecute trei titluri, unul de poezie, unul de ficţiune şi unul non-ficţiune.
„După ce timp de cinci ani am încurajat oamenii să îşi dea Cărţile pe faţă, acum îi provocăm să îşi dea cărţile pe spate, pe spatele cărţilor de vizită. Am lansat o nouă idee inedită de promovare a lecturii care încurajează oamenii de afaceri să îşi treacă recomandări de cărţi pe spatele cărţilor de vizită. Cred că poţi începe mai uşor o conversaţie cu o persoană pe care tocmai ai cunoscut-o dacă porneşti dialogul de la cărţile care te-au influenţat. Sugestia este să fie trei titluri, unul de poezie, unul de ficţiune şi unul non-ficţiune. Sunt deja oameni de afaceri care dau la tipar noile cărţi de vizită cu titluri de cărţi pe verso, le place ideea”, a spus Miron.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Un spital din Spania ridică moralul pacienților de la ATI cu ajutorul unor câini. Cum le schimbă patrupezii starea emoțională
-
Burkina Faso: Mai multe agenţii de presă străine au fost interzise de autorităţi
-
Debarcaderul construit de armata americană în largul Fâşiei Gaza va costa 320 de milioane de dolari
-
Demonstraţie pro-palestiniană la Sorbona. Sediul principal al universităţii a fost închis
Pentru finanţarea întregii campanii „Cărţile pe faţă”, iniţiatorii au început şi o formă de antreprenoriat social prin intermediul unei platforme unde Victor Miron a scos la vânzare o serie de cărţi scrise de el.
„Ce este deosebit la aceste cărţi este faptul că ele se pot tipări cu poza cititorilor pe copertă, iar toate vânzările provenite din cărţi merg spre campania Cărţile pe faţă. De asemenea, în cadrul campaniei de încurajare a lecturii punem la cale şi un volum de poezii de dragoste colectiv, unde oricine va avea şansa de a-şi vedea poezia tipărită în cartea <<Tu eşti eu>>”, a mai spus Victor Miron.
De Ziua Internaţională a Cărţii, 23 aprilie, vizitatorii vor avea acces gratuit la Grădina Botanică din Cluj-Napoca şi la cea din Jibou dacă vor avea o carte la ei.
Citește pe alephnews.ro: Cum alegi o dietă echilibrată? Chef Alex Strugari: „Corpului îi este necesar un aport de vitamina B, pe care îl poate lua doar din carne”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Prințul Harry se va întoarce în Marea Britanie luna viitoare. Care este motivul vizitei ducelui de Sussex
Cine este omul de afaceri care a câştigat 6,5 miliarde de dolari peste noapte, mai mult decât salariul mediu pe o lună a 6 milioane de români
Cine este omul de afaceri care a câştigat 6,5 miliarde de dolari peste noapte, mai mult decât salariul mediu pe o lună a 6 milioane de români
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Reghe cere sprijinul instanței: 'Trebuie să înceteze această hărțuire!' Poliția nu confirmă urmărirea penală împotriva lui
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe