- Home
- Sport
- BUCURESTI, (23.01.2019, 10:44)
- Departament Sport
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Căutările, reluate. Salvatorii nu cred că jucătorul de la Cardiff a supravieţuit/ Expert aviatic: O nebunie! E ca şi cum ai încerca să traverzezi ...
Şansele ca fotbalistul în vârstă de 28 de ani, Emiliano Sala, să fi supravieţuit, în urma dispariţiei de pe radar a avionului la bordul căruia se afla jucătorul, sunt din ce în ce mai mici, dar salvatorii au reluat căutările miercuri dimineaţa.
2015 afișări
Emiliano Sala. Sursa FOTO: UEFA Twitter
John Fitzgerald, pilot la Channel Islands Airsearch, o asociaţie cu sediul în Insula Guernesey, care participă la căutări, a declarat, marţi, 22 ianuarie, pentru L'Equipe:
"Mi-aş dori să nu fie cazul, dar nu cred. Sunt foarte pesimist. Imaginaţi-vă soluţia cea mai optimistă, că pilotul a reuşit să aterizeze în condiţii corecte. El ar fi avut o barcă de salvare autogonflabilă, obligatorie pentru fiecare zbor deasupra mării.
Să presupunem că a reuşit să scoată barca din avion şi că el şi Sala s-au refugiat în ea. În acest caz, l-am fi văzut sau auzit, pentru că acest tip de ambarcaţiune dispune de rachete de semnalizare şi balize.
ULTIMELE ȘTIRI
-
FOTO. Met Gala 2024: Ce ținute atipice au purtat vedetele
-
Punctul de trecere a frontierei Rafah a fost închis din cauza prezenţei tancurilor israeliene
-
Israel cere Statelor Unite să oprească finanţarea către ONU dacă organizaţia recunoaşte Palestina
-
Cel puţin 20 de şcoli noi ar fi fost necesare în Bucureşti
Dar, ieri seară (n.red. - luni, 21 ianuarie), avionul nostru a survolat îndelung zona accidentului, împreună cu două elicoptere. De asemenea, au fost bărci care au participat la căutare. Şi nimeni nu a văzut nimic, în condiţiile în care vizibilitatea a fost bună. (n.red. - Dacă au sărit din avion numai cu vestele de salvare)
În acest caz, nu cred că mai sunt în viaţă la ora la care vorbim. Am făcut baie în Canalul Mânecii într-o zi şi am putut să rezist cu greu trei minute, deoarece marea este foarte rece în această perioadă a anului. Cred că nu ar fi putut rezista mai mult de o oră fără să-şi piardă cunoştinţa".
John Fitzgerald a mai spus care crede că a fost motivul dispariţiei avionului:
"Mă gândesc la o pană electrică totală, ceea ce ar explica de ce contactul s-a întrerupt brusc. Apoi, odată întreruptă funcţionarea motoarelor, presupun că pilotul a încercat să-l dirijeze către cel mai apropiat aeroport, cel din Aurigny, din Insulele Canalului, care era în acel moment la o distanţă de aproximativ zece mile (18 kilometri).
Dar fără putere, avionul era condamnat să piardă altitudine şi cred că a parcurs cel mult 4 mile. În acest caz, nu cred că a ajutat la ceva. Dar acestea sunt numai supoziţii".
Căutările avionului dispărut au fost suspendate, marţi, 22 ianuarie, din cauza întunericului, a anunţat Poliţia din Insula Guernsey informează BBC.
„Nu am găsit semne despre cei care se aflau la bord. Dacă au ajuns în apă, şansele de supravieţuire în acest moment, sunt, din nefericire, mici", au scris reprezentanţi ai poliţiei insulare, pe Twitter.
Avionul de mici dimensiuni, la bordul căruia se afla fotbalistul Emiliano Sala, a dispărut luni seara, 21 ianuarie.
Avionul privat de mici dimensiuni, de tip Piper Malibu, în care se afla fotbalistul argentinian Emiliano Sala, a fost dat dispărut, luni seară, în timp ce se afla deasupra Canalului Mânecii, după ce a pierdut contactul cu controlorii de trafic. Sala se întorcea la Cardiff, pentru a se alătura echipei la care fusese transferat sâmbătă, 19 ianuarie, după o scurtă vizită la Nantes, unde a călătorit cu acelaşi aparat pentru a-şi lua la revedere de la foştii lui colegi, între care se numără şi portarul Ciprian Tătăruşanu.
Piper Malibu este un monomotor care poate transporta şase persoane, pilotul şi cinci pasageri. Presa internaţională a scris că în avionul dispărut se aflau Sala, pilotul şi încă o persoană, însă L'Equipe a menţionat că numai Sala şi pilotul erau la bord.
Autorităţile din Insula Guernsey au anunţat, marţi, 22 ianuarie, că două ambarcaţiuni şi cinci aparate de zbor au cercetat o suprafaţă de o mie de mile pătrate în apele Canalului Mânecii, fără a da de urma avionului dispărut.
Avionul a plecat de la Nantes luni, la ora locală 19.15, cu direcţia Cardiff, zburând la o altitudine de 5.000 de picioare (1.650 de metri). După ce a depăşit Insula Guernsey, a cerut să coboare, iar contactul cu avionul s-a pierdut când acesta era la o altitudine de 2.300 de picioare. Apelul primit de Garda de Coastă din Guernsey privind dispariţia aparatului, la 15 mile nord de Guernsey, a fost la 20.23. Două elicoptere, unul francez, cu baza la Cherbourg şi unul britanic, au început imediat căutările, dar le-au oprit la ora 02.00, din cauza condiţiilor meteo nefavorabile (vânt, valuri, vizibilitate redusă). Căutările au fost reluate la ora 08.00 şi continuă.
Lui Emiliano Sala i-a fost frică să zboare cu Piper Malibu
Presa internaţională scrie că Sala i-a mărturisit colegului Nicolas Pallois că zborul făcut cu aceeaşi aeronavă, un model Piper Malibu aparţinând propietarului lui Cardiff City, a fost "turbulent" şi că se teme pentru zborul înapoi, informaţie dezvăluită de fotbalistul lui Nantes jurnaliştilor din Hexagon şi preluată de englezii de la Daily Mail.
Un expert aviatic a vorbit despre tragica dispariţie a lui Sala: "O nebunie!
Jorge Polanco, consultant aviatic, a vorbit pentru presa engleză despre accidentul aviatic în care a fost implicat Sala, jucător ce plecase de la Nantes şi tocmai semnase cu Cardiff City. Aeronava de mici dimensiuni, un model Piper PA-46, a dispărut de pe radar luni seara deasupra Canalului Mânecii.
"Să traversezi Canalul Mânecii noaptea, în condiţii de vreme rea, cu un singur motor, e o nebunie. Cineva l-a lăsat pe puştiul ăsta (n.red. - pilotul) să ia o asemenea decizie şi asta a costat vieţi. Cred că jucătorul nu a ştiut nicio clipă la ce pericol se expune, nimeni nu l-a atenţionat în privinţa pericolelor.
CITEŞTE continuarea în Prosport
Citește pe alephnews.ro: Hamas acceptă propunerea de încetare a focului prezentată de Egipt și Qatar / Israelul începe ofensiva în Rafah
Citește pe www.zf.ro: Ţara din Europa care se pregăteşte pentru un război la scară largă cu Rusia. ”Am testat deja economia de război, trebuie să fim pregătiţi pentru o criză pe termen lung”
Citește pe www.zf.ro: Rusia se pregăteşte de atac. Agenţiile europene de spionaj au avertizat guvernele lor că Rusia pregăteşte acte violente de sabotaj pe întreg continentul
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Atacul din Rafah, din punct de vedere militar: Se presupune că 2 batalioane Hamas se află în Rafah. Israelul îl caută pe Yahya Sinwar
Ţara din Europa care se pregăteşte pentru un război la scară largă cu Rusia. ”Am testat deja economia de război, trebuie să fim pregătiţi pentru o criză pe termen lung”
Povestea unui miliardar controversat. Cum a ajuns acesta dintr-un criminal cu acte în regula un afacerist de succes ce învârtea miliarde, iar acum este falimentar şi aproape să ajungă la puşcărie
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Manechinul a simțit că trebuie să atragă atenția între burlacii milionari de la Miami și a apărut așa în public, dar a fost întrebată imediat: „Ești bolnavă?”
PROSPORT.RO
Vine următoarea zi libera legală. Beneficiază de ea și bugetarii, și salariații din domeniul privat
CANCAN.RO
Facturi mai mari la curent. Cu cât se SCUMPEȘTE energia electrică în noua ofertă a Hidroelectrica și de ce
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe