- Home
- Cultură-Media
- BUCURESTI, (20.12.2010, 13:33)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Apropo Media a preluat vânzarea spaţiilor publicitare de pe site-ul mobile.ro
Apropo Media a preluat, începând cu luna decembrie, gestionarea spaţiilor publicitare de pe site-ul www.mobile.ro, cea mai mare piaţă online de vehicule noi şi second-hand din România.
178 afișări
Apropo Media a preluat vânzarea spaţiilor publicitare de pe site-ul mobile.ro
Astfel, segmentul auto reprezentat până acum de Promotor.ro, cel mai important brand auto din online, se completează cu o piaţă puternică, oferind advertiserilor posibilitatea de a-şi comunica mesajul atât pasionaţilor domeniului auto, cât şi celor interesaţi de achiziţii imediate.
După ce în urmă cu două luni adăugase în portofoliu vânzarea spaţiilor publicitare pe site-urile superbebe.ro, incasa.ro, zooland.ro şi grădinamea.ro, Apropo Media îşi extinde reţeaua de site-uri administrate ca broker de publicitate online, la 48.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Prințul Harry se va întoarce în Marea Britanie luna viitoare. Care este motivul vizitei ducelui de Sussex
-
Nicuşor Dan: Principalul contracandidat rămâne Piedone. Mă aştept ca simpatizanţii PNL să mă voteze
-
Ion Cristoiu: Să nu facem greşeala lui Hitler, cea de a subaprecia Rusia
-
Războiul din Ucraina, ziua 796. Ruşii avansează spre Est / Kiev: situaţia se înrăutăţeşte / Moscova: sunt în panică / Ploaie de raiduri, Putin conduce Wagner
"Strategia Apropo Media este de a acoperi cât mai bine toate segmentele importante din online. mobile.ro reprezintă cea mai mare piaţă de automobile noi şi second hand din .ro şi sperăm ca împreună să le putem oferi clienţilor noştri cele mai bune metode prin care să-şi atingă targetul dorit", a declarat Orlando Nicoară, General Manager Apropo Media.
"mobile.ro are pentru 2011 planuri ambiţioase, astfel încât am găsit un partener puternic în Apropo Media, care să ne ajute în atingerea ţelurilor noastre. Factorii determinanţi ai alegerii noastre au fost faptul că Apropo Media se concentrează îndeosebi pe publicitate premium şi rich advertising, precum şi modul în care aspectul de vânzări este abordat. Strategia de vânzări a Apropo Media se caracterizează prin profesionalism şi o foarte bună structură. Avem încredere că acest parteneriat va aduce rezultatele dorite şi ne va ajuta în concretizarea dorinţei noastre de a oferi soluţii media extrem de creative, poziţionate într-un mediu cu o relevanţă mare. Strategia noastră va satisface atât cerinţele utilizatorilor, precum şi pe cele ale partenerilor noştri de afaceri", au declarat oficialii mobile.ro.
Citește pe alephnews.ro: Are Europa nevoie de arme nucleare? Macron e gata „să deschidă o dezbatere” privind apărarea solului european
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Bucureştiul se schimbă la faţă: Un nou complex rezidenţial de 260 de milioane de euro, cu 2.000 de apartamente
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
BOMBĂ la Survivor! Cum a TRIŞAT Iancu Sterp cu ajutorul fratelui său! Descalificat înainte de finală?!
CANCAN.RO
Elena Mateescu anunță cum va fi vremea în minivacanța 1 Mai – Paște! Ce ne așteaptă, de fapt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe