- Home
- Cultură-Media
- (02.09.2013, 23:01)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Campania Gândul "Why don't you come over", premiată cu aur la AdStars 2013
Un juriu internaţional format din directori de creaţie din întreaga lume şi condus la secţiunea PR de Rafe Ring, CMO al Global Insights Group, a acordat medalia de aur campaniei "Why Don't You Come Over?", la AdStars 2013, unul dintre cele mai importante festivaluri de profil din lume.
176 afișări
Campania Gândul "Why don't you come over", premiată cu aur la AdStars 2013
Campania a mai fost selectată pe lista scurtă în acelaşi festival la încă trei categorii: Effectiveness, Direct şi PSA (Public Service Announcements).
Aurul obţinut plasează campania într-o companie selectă de lucrări precum "Bridge of Life" pentru Samsung Life Insurance din Coreea de Sud sau "My blood is red and black" pentru Hemoeba/Esporte Club Victoria din Brazilia, premiate cu multiple trofee prestigioase anul acesta.
Performanţa din Asia vine la câteva luni după cele două titluri de Finalist, obţinute în cadrul Cannes Lions, cel mai important festival de publicitate din lume, tot în secţiunea Public Relations.
ULTIMELE ȘTIRI
-
„Pregătiți-vă”: Guvernul britanic lansează un site menit să-i ajute pe oameni să supraviețuiască în situații de criză, inclusiv o nouă pandemie. Care sunt obiectele „esențiale”
-
Marea Britanie. Premierul Rishi Sunak face o mişcare surpriză: alegerile generale vor avea loc în luna iulie
-
China, din nou în vizorul acuzaţiilor. Marea Britanie afirmă că Beijingul a oferit Rusiei ,,ajutor letal” pentru invazia din Ucraina
-
Când ar putea UE să înceapă oficial negocierile de aderare a Ucrainei şi Republicii Moldova? Pasul ar putea întâlni obstacole după preluarea preşedinţiei UE de către Budapesta
Mihai Gongu, Director de Creaţie al GMP: “Mă bucură foarte tare trofeul, dar cel mai important premiu rămâne pentru mine faptul că este prima campanie românească care a avut un articol dedicat în Time Magazine. Mi-ar fi plăcut să primim Grand Prix-ul şi cei 10.000 de dolari, pe care să-i investim într-o campanie nouă pentru România.”
“Este un premiu pe care îl merită românii, cei care au înţeles că este timpul să venim cu un răspuns, care au preluat campania începută de GMP şi Gândul.info şi au transformat-o într-o cauză personală. Sper să îi avem alături în continuare pentru că nu plănuim să ne oprim.” declară Claudiu Pândaru, director editorial gândul.
Citeşte articolul integral despre premiul câştigat de campania Gândul pe www.gandul.info.
Citește pe alephnews.ro: Nikki Haley spune că va vota cu Donald Trump, fostul ei rival: „N-a fost perfect, dar Biden e o catastrofă”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
VIDEO. Imagini greu de urmărit cu răpirea femeilor israeliene din 7 octombrie, când Hamas a lansat atacul mortal asupra Israelului. Netanyahu: „Luptăm cu toată puterea să eliminăm Hamas”
Lovitură de teatru: Dezvoltatorul de jocuri Gameloft închide studioul din Cluj. Toţi cei 136 de angajaţi sunt concediaţi
Destinaţia turistică superbă, unde plaja este la o distanţă de mai puţin de o oră de pârtia de schi - GALERIE FOTO
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Cum trăiește, de fapt, acum, Alexandru Tudor. A ales viața monahală, deși nu se poate călugări! Transformarea fizică e incredibilă și e imposibil de recunoscut, la 52 de ani
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe