- Home
- Cultură-Media
- (18.06.2014, 20:57)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Campaniile Dero şi Coccolino, dezvoltate de Unilever împreună cu Mindshare, premiate la Gala Effie
Campaniile Dero şi Coccolino, dezvoltate de Uilever împreună cu Mindshare, au câştigat argintul şi bronzul la Romanian Effie Awards 2014
229 afișări
Campaniile Dero şi Coccolino, dezvoltate de Unilever împreună cu Mindshare, premiate la Gala Effie
Potrivit unui comunicat transmis MEDIAFAX, "Coccolino a obţinut Silver la categoria "Single Media Company Activation" pentru campania de sponsorizare a serialului Suleyman Magnificul". De asemenea "DERO a fost premiat cu Bronze pentru campania 1 Decembrie – Brăţara ne uneşte".
Unilever a câştigat patru premii Effie, cu DERO, Coccolino, Delikat şi MAGNUM, fiind cel mai premiat advertiser la ediţia din acest an.
Mindshare a fost cea mai premiată agenţie de media la Effie 2014, avand două campanii înscrise câştigătoare.
ULTIMELE ȘTIRI
-
FOTO. 7 noi locații în care s-a filmat serialul de succes „Bridgerton”. Fanii le pot vizita
-
Curtea interioară a Primăriei Generale se transformă în scenă în aer liber, de Noaptea Muzeelor
-
Opt persoane au fost arestate după ce activiştii pentru climă au pătruns pe un aeroport german
-
Ciucă: Clujul este în top 10 oraşe din Europa. România e pe un trend bun
În campania "1 Decembrie - Brăţara ne uneşte", DERO a susţinut "reînvierea vetrelor meşteşugăreşti adevarate, unde se păstrează proaspete cele mai autentice tradiţii".
"Cu ocazia împlinirii a 95 de ani de la Marea Unire, DERO a pus deoparte cu drag în pachetele speciale de 9,5kg o brăţară tricoloră, lucrată de mână într-o comunitate dintr-un sat de la Dunăre", se precizează în comunicat. Scopul campaniei a fost să-i încurajeze pe români să-şi exprime mândria naţşională purtând brăţara tricoloră.
Obiectivul campaniei Coccolino de sponsorizare a serialului Suleyman "a fost integrarea, şi nu plasarea brandului în serial, în contextul unor scene cu interioare şi costume bogate în texturi ample", menţionează comunicatul.
Echipa Unilever SCE a fost formată din: Iulia Floricica - SBM Laundry USCE , Oana Sbarlea - JBM Fabric Cleaning USCE, Adelina Marinescu – Laundry USCE Intern, Andra Sima – JBM Fabric Conditioners USCE, Anca Nicoara – JBM Fabric Conditioners USCE. Echipa Mindshare: Lavinia Goia - Account Director, Clara Berindean – Group Account Director, Maria Bucur – Account Director, Andreea Irinca – Media Strategist, Oana Petroff – CEO.
Citește pe alephnews.ro: Telescopul James Webb detectează cea mai timpurie fuziune a găurilor negre masive, la 740 de milioane de ani după Big Bang
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Lovitură de teatru: Dezvoltatorul de jocuri Gameloft închide studioul din Cluj. Toţi cei 136 de angajaţi sunt concediaţi
Locul superb aflat la câteva minute de Braşov, dar care nu este o staţiune de pe Valea Prahovei. Preţurile sunt aproape cu jumătate mai mici decât la cazările din Sinaia sau Predeal
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Prima reacție milionarului Dorin Mateiu, bărbatul de 57 de ani care s-ar iubi cu Simona Halep! Ce zice „regele mezelurilor” de relație
PROSPORT.RO
Stațiunea din România care rivalizează cu Thailanda. Puțini turiști au auzit de ea, dar este de o frumusețe aparte
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe