- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (27.02.2008, 18:18)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Coca-Cola, Nokia şi Dacia, cele mai de încredere branduri pentru internauţii români
Coca-Cola şi Nokia au fost desemnate de internauţii români drept cele mai de încredere şi mai populare branduri online, în timp ce Dacia este lider în rândul brandurilor româneşti, potrivit studiului "Leading Brands by Romanian Internet Users", realizat de Gemius, în colaborare cu Evensys.
2 afișări
Coca-Cola, Nokia şi Dacia, cele mai de încredere branduri pentru internauţii români
Conform studiului, Coca-Cola şi Nokia sunt cele mai apreciate branduri în rândul utilizatorilor români de internet cu vârste de 18-45 de ani, cele două branduri fiind percepute drept populare şi de încredere. În rândul brandurilor Româneşti, Dacia este pe prima poziţie din punct de vedere a popularităţii, încrederii pe care o inspiră consumatorilor şi prezenţei online.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce se va întâmpla în Iran dacă Raisi a murit?
-
Verstappen câştigă pentru a cincea oară în sezon, după ce l-a învins pe Norris la Imola
-
Economia României frânează neaşteptat în primul trimestru din 2024. Evoluţia pune sub semnul întrebării prognozele economiştilor de creştere economică de 3% sau de peste 3% în 2024
-
Războiul din Ucraina, ziua 816. Zelenski: „Partenerii noştri se tem că Rusia va pierde acest război” / Ucraina acuză şeful FSB-ului rus şi oficialii de top pentru violenţele din timpul EuroMaidanului
În clasamentul general al brandurilor, realizat pe baza răspunsurilor spontane ale internauţilor, primele zece poziţii sunt ocupate de Coca-Cola, Nokia, adidas, Nike, Dacia, McDonald's, Pepsi, Google, Microsoft şi Yahoo. Atunci când este vorba de clasificarea brandurilor în funcţie de încrederea pe care le-o inspiră, configuraţia topului este următoarea: Nokia, Coca-Cola, Mercedes, Nike, adidas, Sony, Pepsi, BMW, Microsoft şi Audi. În opinia internauţilor români, brandurile cu cea mai mare prezenţă online în general sunt Google, Yahoo, Coca-Cola, Microsoft, Nokia, Vodafone, Orange, Nike, adidas şi Sony.
Atunci când este vorba de brandurile româneşti, cele mai populare 10 sunt, în opinia utilizatorilor, Dacia, Arctic, Ursus, BCR, Unirea, Murfatlar, Bergenbier, Petrom, Eugenia şi Dorna. Brandurile Dacia şi Arctic se menţin pe primele locuri şi în clasamentul celor mai de încredere branduri româneşti, ele fiind urmate de BCR, Dorna, Ursus, Borsec, Petrom, Murfatlar, Napolact şi Poiana. Cele mai prezente mărci româneşti online au fost desemnate Dacia, BCR, Domo, Neogen, Altex, Bergenbier, Petrom, Romtelecom, Ursus şi Arctic.
Atunci când este vorba de brandurile româneşti şi străine care există exclusiv online, clasamentul realizat spontan de internauţii din România a fost dominat de Google şi Yahoo, urmate deeMag.ro, eBay, Neogen, eJobs, BestJobs.ro, YouTube, Amazon şi HotNews.ro. Pe de altă parte, atunci când li s-a cerut să aleagă dintr-o serie de branduri online, internauţii români au plasat pe primele locuri tot portalurile Google şi Yahoo, urmate de YouTube, eJobs.ro, BestJobs.ro, Hi5, Kappa.ro, Ocazii.ro, Acasă.ro, ROL.ro, Trilulilu.ro, HotNews.ro, eMag.ro, Eva.ro şi Wall-Street.ro.
Potrivit respondenţilor, un brand trebuie să fie de calitate (85%), încredere (51%), să se diferenţieze de celelalte branduri (46%), să aibă prestigiu (38%), să fie popular (26%) şi să fie modern (14%).
Categoriile de branduri analizate în cadrul studiului au fost branduri în general, branduri româneşti în general, branduri prezente numai online şi categorii de produse (bănci şi asigurări, cosmetice şi produse de îngrijire personală, IT, maşini, telecomunicaţii, produse electronice).
Studiul a fost realizat pentru a se identifica principalele branduri din cadrul mai multor categorii, aşa cum sunt percepute ele de către internauţii români cu vârste de 18-45 de ani, şi pentru a se obţine o imagine de insight asupra influenţei prezenţei online a brandurilor din şase categorii de produse. Studiul, deulat în perioada 7-13 februarie, a fost efectuat pe un eşantion de 2.092 respondenţi, dintre care 52% bărbaţi şi 48% femei, aparţinând, în număr egal, grupelor de vârstă 18-24 de ani, 25-34 de ani şi 35-45 de ani. Respondenţii au fost în principal persoane angajate cu studii superioare sau studenţi, locuind în oraşe cu peste 500.000 de locuitori şi având venituri între 1.001-2.000 de lei şi care accesează internetul zilnic.
Citește pe alephnews.ro: Ozempic e out. Zyn e noul trend în materie de slăbit. Ce efecte pe termen lung poate avea
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Lovitură de teatru: Dezvoltatorul de jocuri Gameloft închide studioul din Cluj. Toţi cei 136 de angajaţi sunt concediaţi
Locul superb aflat la câteva minute de Braşov, dar care nu este o staţiune de pe Valea Prahovei. Preţurile sunt aproape cu jumătate mai mici decât la cazările din Sinaia sau Predeal
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Halep și-a luat casă la Dubai de peste un milion de euro! Iubitul de 57 de ani a contribuit
PROSPORT.RO
Celebrul cântăreț a aruncat bomba: ”Vreau un copil-clonă!”+ ”Am patru fete, culese de pe stradă!”
CANCAN.RO
AMENDĂ în valoare de 1.725 lei pentru toți șoferii români care nu au acest act banal în mașinile lor
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe