- Home
- Cultură-Media
- (31.05.2017, 14:01)
- Alina Mihai
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cum arată logourile cu oi folosite în România şi cine sunt cei care le deţin. Simbolul, ales de producători de siropuri de plante şi o stână de pe Transalpina. Brandurile de ţară care conţin animale
Cel puţin trei firme din România folosesc ca ilustraţie o oaie pentru a reprezenta activitatea pe care o desfăşoară, aşa cum este cazul unei stâne sau, tot din raţiuni comerciale, utilizează această imagine pentru produsul lor. Ministrul Turismului Mircea Dobre a menţionat ieri că nu înţelege de ce este luată în derâdere propunerea sa, deoarece şi alte ţări folosesc astfel de simboluri. „Franţa are cocoşul galic, avem Olanda cu vaca şi Spania care are taurul. Eu nu pot să vorbesc despre un simbol cum este Mioriţa?” se întreabă ministrul.
1345 afișări
Cum arată logourile cu oi folosite în România şi cine le deţin. Printre cei care şi-au ales acest simbol: producători de siropuri de planteşi o stână de pe Transalpina. Brandurile de ţară care conţin animale
Mircea Dobre, ministrul Turismului, a deschis subiectul despre "felul în care să ne folosim de simbolurile nationale cum este Miorita, de care am si zis ca e simbol national, să ne folosim de legendele Romaniei, pe care le avem din trecut si pana in prezent... Sa schimbăm putin strategia".
Apoi, ministrul Agricultorii a ridicat oaia la rang de monument. Petre Daea, ministrul Agriculturii: "Oaia este o statuie vie. Cu oaia am descoperit frumusetile naturii. O idee frumoasa si as spune ca sunt incantat de propunerea ministrului pentru ca frunze sunt peste tot, dar oi ca in Romania nicaieri. Cu oaia am innobilat muntele, cu oaia am hranit si am imbracat generatii."
ULTIMELE ȘTIRI
-
Are Europa nevoie de arme nucleare? Macron e gata „să deschidă o dezbatere” privind apărarea solului european
-
Prinţul Paul al României prins în Malta. Proceduri de extrădare în curs
-
Situaţia de pe linia frontului s-a înrăutăţit, afirmă şeful armatei ucrainene
-
Alba: Un avion de mici dimensiuni a aterizat forţat
Din cercetările noastre, există cel puţin trei logouri pe care companii sau societăţi comerciale din România, le folosesc pentru a-şi promova afacerea sau produsul.
O oaie este sigla folosită de "GREEN SHEEP", o companie din Austria Inferioara, specializată pe productia de siropuri din plante si flori şi care îşi vinde produsele pe piaţa din România. Sigla foloseste chiar culorile pe care le are şi România în brandul de ţară. Potrivit site-ului, comercializarea se face in retelele de comert cu produse bio, in magazine cu hrana alternativa, in florarii, lanturi comerciale alimentare, dar si online.
Modele agricole sustenabile pentru zona montană a României (2014 – 2016), un proiect co-finantat printr-un grant din partea Elvetiei, este un alt exemplu de utilizare a animalului mioritic în logoul unui proiect.
Obiectivul pe care şi l-a propus proiectul este "Imbunatatirea managementului in ceea ce priveste păşunatul", precum şi realizarea unui număr de 6 modele de stâni moderne
O oaie este simbolul evident al unei stâne, care deţine şi un restaurant tradiţional cu mâncăruri cu specific ciobănesc. "Stâna Ştefanu" se afla pe Transalpina, la poalele vârfului Ştefanu, in apropiere de Obârşia Lotrului.
O oaie stilizată, cu ochelari de soare, este logoul unui "loc primitor cu oameni faini si muzica buna". Black Sheep Bar este o cafenea din Cluj care foloseşte mioriţa ca simbol.
Turismul este tema căreia i se subscrie brandul de ţară pe care îl folosesc majoritatea ţărilor din lume. Mai mult sau mai puţin, aceste logouri se aseamănă între ele, au o paletă de culori destul de redusă şi cu o grafica stilizată care menţionează adesea numele statului, însoţit de un element reprezentativ pentru ţară.
Singurele branduri de ţară care conţin animale sunt Australia, care are reprezentat un cangur, dar şi Filipine care are o mică maimuţă, tarsier, care trăieşte pe insulă.
Citește pe alephnews.ro: Serviciile secrete ale SUA spun că Putin nu a ordonat uciderea lui Navalnîi
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
China efectuează cea mai mare restructurare a armatei din ultimul deceniu. Ce înseamnă mișcarea lui Xi Jinping
Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ioana Marcu, soția lui Ciprian Marica, apariție îndrăzneață cu bustul generos la vedere!
PROSPORT.RO
Tatuajul ireal care a produs controverse în mediul online. Bărbatul de 60 de ani nu regretă decizia luată. „Nu mă deranjează”
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 20:58
Prinţul Paul al României prins în Malta. Proceduri de extrădare în curs
-
astăzi, 20:43
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 795. Armata ucraineană a doborât nouă drone, ruşii au interceptat 17 drone / Doi ucraineni ucişi în Germania, un suspect rus a fost reţinut / Moscova ameninţă Occidentul cu un răspuns sever dacă îi sunt atinse activele