- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (06.07.2007, 13:37)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
DCG: Valoarea contractului pentru clipurile publicitare ale ANT, majorată nejustificat de Livia Sima
Valoarea de achiziţie a clipurilor publicitare ale fostei Autorităţi pentru Turism a fost majorată cu 800.000 euro la cererea vicepreşedintelui de atunci al instituţiei, Livia Sima, fără documente justificative, contractul fiind atribuit unei firme care ceruse de 3,4 ori mai mult decât alt ofertant.
4 afișări
Concluziile rezultă din cercetările efectuate, în luna iunie, de inspectorii Departamentului de Control al Guvernului (DCG), condus de secretarul de stat Emanoil Neguţ, la Ministerul pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale, care a preluat atribuţiile fostei Autorităţi Naţionale pentru Turism (ANT).
Echipa de control a verificat modul în care a fost fundamentată şi organizată procedura de achiziţie, precum şi încheierea şi derularea contractului 8766/din 21 decembrie 2006, încheiat cu firma Smart Advertising pentru achiziţionarea a cinci spoturi TV şi a cinci machete banner, în valoare de 5.356.700 lei inclusiv TVA, a contractului 4367/din 12 iulie 2006, încheiat tot cu Smart Advertising pentru servicii de difuzare media interne, în valoare de 3.092.334 lei inclusiv TVA, şi a contractului 7280/din 31 octombrie 2006, semnat cu firma Proema Baia Mare pentru realizarea catalogului de promovare a Cimitirului Vesel Săpânţa, în valoare de 3.314.240 lei inclusiv TVA.
ULTIMELE ȘTIRI
-
FOTO. 7 noi locații în care s-a filmat serialul de succes „Bridgerton”. Fanii le pot vizita
-
Australienii blocaţi în Noua Caledonie rămân fără mâncare pe fondul tulburărilor civile
-
Furia şi anxietatea „domnesc” în Slovacia după atacul asupra lui Fico. Liderul Opoziţiei, ameninţat
-
Turiştii ucişi în Afganistan erau spanioli
Primul contract, pentru care au concurat trei companii de publicitate, trebuia atribuit firmei care prezenta oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic, dar comisia de evaluare a declarat câştigătoare firma Smart Advertising Grup Bucureşti, care a obţinut cel mai bun punctaj tehnic, cu toate că preţul oferit a fost de 3,4 ori mai mare decât oferta cu preţul cel mai scăzut, nerespectându-se astfel criteriul de atribuire stabilit iniţial.
Citește pe alephnews.ro: Telescopul James Webb detectează cea mai timpurie fuziune a găurilor negre masive, la 740 de milioane de ani după Big Bang
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Lovitură de teatru: Dezvoltatorul de jocuri Gameloft închide studioul din Cluj. Toţi cei 136 de angajaţi sunt concediaţi
Locul superb aflat la câteva minute de Braşov, dar care nu este o staţiune de pe Valea Prahovei. Preţurile sunt aproape cu jumătate mai mici decât la cazările din Sinaia sau Predeal
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Prima reacție milionarului Dorin Mateiu, bărbatul de 57 de ani care s-ar iubi cu Simona Halep! Ce zice „regele mezelurilor” de relație
PROSPORT.RO
Stațiunea din România care rivalizează cu Thailanda. Puțini turiști au auzit de ea, dar este de o frumusețe aparte
CANCAN.RO
Meteorologii Accuweather au modificat prognoza | Vremea se schimbă radical din 22 mai, în București
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe