- Home
- Cultură-Media
- (06.03.2016, 20:22)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Donald Trump îşi pune în aplicare propriul vis: "Ca să te bage în seamă presa trebuie să vii cu idei şi declaraţii şocante"
Săptămâna aceasta, Donald Trump a câştigat în şapte din cele 11 state unde au avut loc alegeri primare de „Super Tuesday”, precum şi alegerile primare din Louisiana şi Kentucky, două din cele patru state unde sâmbată au avut loc alegeri primare. Analiştii politici consideră că din acest moment şansele ca omul de afaceri să poată fi împiedicat să obţină nominalizarea sunt mici.
1975 afișări
Donald Trump îşi pune în aplicare propriul vis: "Ca să te bage în seamă presa trebuie să vii cu idei şi declaraţii şocante" (Imagine: Arhiva Mediafax Foto/ AFP)
Toată lumea se întreabă care este secretul succesului campaniei prezidenţiale a lui Donald Trump. Aparent acesta este nu este tocmai ascuns de văzul lumii, el fiind chiar cartea miliardarului „Arta negocierii”(Art of the deal), publicată în 1987, scrie Wall Street Journal, scrie Ziarul Financiar.
ULTIMELE ȘTIRI
-
China efectuează cea mai mare restructurare a armatei din ultimul deceniu. Ce înseamnă mișcarea lui Xi Jinping
-
Sondaj Avangarde: Gabriela Firea a urcat pe locul 2 în topul preferinţelor bucureştenilor
-
ZF: 10 bănci au dispărut din România în ultimii 12 ani
-
Doi ucraineni au fost ucişi în Germania. Un rus a fost reţinut
Reţeta sa nu este una grea. Donald Trump consideră campania prezidenţială „cel mai important „deal” al vieţii sale”, şi nu ezită să se folosească de cele 11 principii învăţate în lumea afacerilor şi descrise în carte, comportându-se în campanie la fel ca în timpul negocierii unui contract.
Principala tactică folosită de Trump este „răspândirea vorbei” despre propriile poziţii, care cu „cât sunt mai senzaţionale, cu atât mai bine”. Politicianul comunică des cu alegătorii săi pe reţeaua socială Twitter, unde are 14 milioane de susţinători. Adoptarea unor poziţii controversate, precum expulzarea celor 11 milioane de imigranţi ilegali din America şi interzicerea accesului musulmanilor în SUA, l-au adus instant în centrul atenţiei şi i-au oferit susţinerea republicanilor care se simt alienaţi de clasa politică din Washington DC.
„Cunoaşterea pieţei” este o componentă majoră a planului lui Trump. Miliardarul şi-a dat seama că majoritatea alegătorilor americani se simt alienaţi de clasa politică şi a adoptat un mesaj care este adresat tuturor şi nu anumitor nişe, precum procedează ceilalţi candidaţi.
„Contraatacul foarte dur” în faţa concurenţilor se manifestă prin atacuri personale frecvente la adresa contracandidaţilor săi, unele dintre ele de natură vulgară sau jignitoare, care însă i-au atras critici frecvente.
Viziunea „la scară largă” a lui Trump duce la o abordare diferită a campaniei prezidenţiale. Acesta a ales să nu desfăşoare o campanie centrată pe anumite state ci să deruleze o campanie prezidenţială la nivel naţional.
„Menţinerea costurilor scăzute” îl face pe Trump să aibă o campanie la un cost redus. Trump se foloseşte cel mai des de reţelele sociale şi de datele personale oferite de participanţii la mitingurile sale pentru promovare şi comunicare. În plus, Trump nu cheltuie bani pe sondaje ceea ce îi menţine cheltuielile la un nivel scăzut.
Trump le promite americanilor că în cazul în care va fi ales preşedinte va fi un negociator dur cu politicienii din Congres şi va obţine doar înţelegeri avantajoase Statelor Unite cu partenerii externi mulţumită experienţei sale din lumea afacerilor.
Cum îşi foloseşte Trump contret abilităţile de negociator citeşte în ZF.
Citeşte şi: Trump şi Cruz, câte două victorii în tabăra republican. Clinton, învinsă de Sanders în două state
Citeşte şi: Partidul Republican intră într-un adevărat război cu candidatul la preşedinţia SUA Donald Trump
Citeşte şi: Un fotoreporter al revistei Time, AGRESAT de un agent Secret Service la un miting al lui Donald Trump - FOTO, VIDEO
Citește pe alephnews.ro: „Spionii” ajung în Germania. Șase persoane au fost acuzate că ar spiona pentru Rusia și China
Citește pe www.zf.ro: Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu mersul obligatoriu la birou. ”Absolut toţi angajaţii vor să vină la birou când vor ei şi să lucreze de unde vor ei”
Citește și: Trump şi Cruz, câte două victorii în tabăra republican. Clinton, învinsă de Sanders în două state
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ioana Marcu, soția lui Ciprian Marica, apariție îndrăzneață cu bustul generos la vedere!
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe