- Home
- Cultură-Media
- LONDRA, (15.04.2009, 15:56)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Majoritatea advertiserilor americani folosesc Twitter, LinkedIn, Facebook şi blogurile
Circa 90% dintre advertiserii americani folosesc în prezent platforme de socializare pentru a se promova, cele mai populare site-uri sociale folosite fiind Twitter, LinkedIn, Facebook, dar şi blogurile, informează Warc.com.
70 afișări
Circa 90% dintre advertiserii americani folosesc Twitter, LinkedIn, Facebook şi blogurile
În pofida faptului că din ce în ce mai mulţi advertiseri folosesc platformele de socializare pentru a se promova, există îndoieli privind sistemul de măsurare a eficienţei publicităţii pe astfel de site-uri.
Cercetătorul de piaţă Michael Stelzner a realizat un sondaj, pe un eşantion de 880 de advertiseri, în numele organizatorilor Social Media Success Summit 2009. Potrivit rezultatelor sondajului, 88% dintre respondenţi folosesc platformele de socializare pentru a se promova.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Benny Gantz îi dă un ultimatum lui Netanyahu: „Cabinetul de război trebuie să formuleze un plan de război până pe 8 iunie – sau ne vom retrage din guvern”
-
Meciul secolului. Tyson Fury vs Oleksandr Usky. Tot ce trebuie să ştii: Oră, palmares, bani
-
Unul dintre cele mai importante puncte turistice din Sibiu, închis la Noaptea Muzeelor. Explicaţia
-
Cel puţin 30 de ucraineni care fugeau de armată s-au înecat la graniţa cu România şi Ungaria
De asemenea, 86% dintre respondeţi folosesc Twitter, 79% - blogurile , 78% - LinkedIn, iar 77% - Facebook.
Pe de altă parte, platforma video YouTube este folosită în strategia de promovare de circa 41% dintre advertiserii care au luat parte la sondaj, în timp ce 31% dintre aceştia folosesc promovarea pe forumuri.
Circa 64% dintre participanţii la sondaj au declarat că au petrecut, în medie, cinci ore pe săptămână dezvoltând iniţiative legate de platformele de socializare, în timp ce 39% au petrecut peste 10 ore pe săptămână pentru acelaşi tip de activităţi. 9,6% dintre respondenţi au precizat că petrec peste 20 de ore pe săptămână rezolvând activităţi care au legătură cu site-urile sociale.
De asemenea, potrivit sondajului, 33% dintre participanţi au declarat că platformele de socializare i-au ajutat în finalizarea unor afaceri.
Citește pe alephnews.ro: Președinta Georgiei a respins prin veto „Legea rusă” votată de Parlament, care a scos mii de oameni în stradă: „E un obstacol în parcursul nostru european”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Papa Francisc schimbă normele din 1978 privind clasificarea „minunilor”. Ce a influențat această decizie
Lovitură de teatru: Dezvoltatorul de jocuri Gameloft închide studioul din Cluj. Toţi cei 136 de angajaţi sunt concediaţi
Locul superb aflat la câteva minute de Braşov, dar care nu este o staţiune de pe Valea Prahovei. Preţurile sunt aproape cu jumătate mai mici decât la cazările din Sinaia sau Predeal
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Prima reacție milionarului Dorin Mateiu, bărbatul de 57 de ani care s-ar iubi cu Simona Halep! Ce zice „regele mezelurilor” de relație
PROSPORT.RO
Ce scrie, de fapt, pe cel mai scump șervețel din lume. S-a vândut cu peste 700.000 de lire sterline. VIDEO
CANCAN.RO
Meteorologii Accuweather au modificat prognoza | Vremea se schimbă radical din 22 mai, în București
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe