- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (28.06.2008, 12:33)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Noaptea Devoratorilor de Publicitate – reclame, caniculă şi ritmuri de la Shukar Collective
Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2008 a strâns din nou la un loc iubitorii de publicitate, vineri seara, la Sala Polivalentă, evenimentul debutând în ritmuri balcanice, marca Shukar Collective.
177 afișări
Noaptea Devoratorilor de Publicitate – reclame, caniculă şi ritmuri de la Shukar Collective
Noaptea Devoratorilor de Publicitate a ajuns la a 13-a ediţie în România, fiind un eveniment organizat anual, în cadrul căruia sunt prezentate cele mai nonconformiste şi inedite spoturi publicitare.
Shukar Collective a deschis evenimentul printr-un concert pe ritmuri incitante, care însă nu a reuşit să antreneze publicul prezent, moleşit de căldura din interiorul Sălii Polivalente.
Înainte de începerea calupurilor de publicitate, Jean Marie Dursicot, iniţiatorul proiectului care a implinit 28 de ediţii pe plan mondial, a mulţumit publicului prezent la eveniment. "Datorită vouă, pot să adun 25.000 de spoturi în fiecare an", a spus el. Jean Marie Boursicot a fost prezent la Noaptea Devoratorilor de Publicitate din România şi anul trecut, ocazie cu care şi-a lansat cartea "Devorator, pentru că vreau", în care a descris modul în care a luat naştere şi cum s-a dezvoltat evenimentul.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Interviul integral Macron – The Economist. Europa, arme nucleare și restabilirea ordinii mondiale: Cum vede Macron viitorul?
-
Polonia vrea să aibă cele mai bune legături cu SUA, indiferent cine se află la putere
-
Postul Al Jazeera va fi oprit în Israel. Când va intra în vigoare decizia
-
Ambasadorul Coreei de Nord la ONU spune că noile grupuri de monitorizare a sancţiunilor vor eşua
Dintre reclamele difuzate, unele dintre cele mai aplaudate au fost cele pentru maşini, apreciate în special pentru nivelul execuţiilor. "Devoratorii de publicitate" s-au putut delecta şi cu reclame care atingeau teme cu tentă politică, precum şi reclame parodiind diverse tabuuri, în special de natură sexuală. Astfel, una dintre reclamele aplaudate de public a fost pentru Neo Sport, care dramatiza conflictul dintre India şi Pakistan, înaintea campionatului de cricket dintre India, Pakistan şi Bangladesh.
Deşi publicul a gustat reclamele care au parodiat tabuuri sexuale, cei prezenţi au apreciat şi spoturile în registru grav, cum ar fi cele pentru Amnesty International, realizate folosind ultima generaţie de efecte speciale.
În cadrul ediţiei 2008 a Nopţii Devoratorilor de Publicitate au rulat spoturi premiate la festivaluri internaţionale, cum ar fi Festivalul internaţional de publicitate de la Cannes, dar şi spoturi româneşti. În total, evenimentul a reunit circa 450 de reclame, grupate în patru calupuri.
Deşi publicul a părut să guste spectacolul, în pofida căldurii din Sala Polivalentă, organizatorii evenimentului şi-au manifestat nemulţumirea faţă de condiţiile în care s-a derulat acesta.
Astfel, Dan Chişu, producătorul evenimentului organizat de Zero Events, a declarat că nu va mai face Noaptea Devoratorilor de Publicitate la Sala Polivalentă în viitor. El a ţinut să îşi manifeste nemulţumirea în special faţă de lipsa aerului condiţionat din interiorul Sălii Polivalente, deşi suma percepută pentru organizarea Nopţii Devoratorilor de Publicitate în această locaţie – 7.000 de euro, potrivit producătorului evenimentului – includea şi funcţionarea aparatelor de climatizare. Chişu a mai spus că suma solicitată iniţial organizatorilor Nopţii Devoratorilor de Publicitate pentru închirierea Sălii Polivalente a fost de 10.000 de euro, bani cu care s-ar fi putut închiria locaţii din străinătate în care funcţionarea aerului condiţionat şi igiena toaletelor nu ar fi constituit o problemă.
Potrivit producătorului evenimentului, la Noaptea Devoratorilor de Publicitate au fost prezente peste 4.000 de persoane, numărul lor continuând să crească în timpul show-ului. Chişu a precizat că s-au vândut circa 3.000 de bilete pentru eveniment, fiind emise şi circa 2.500 de invitaţii.
Dan Chişu a mai declarat, pentru Mediafax, că bugetul total alocat evenimentului a ajuns la circa 50.000 de euro, sumă din care 20.000 de euro au fost cheltuiţi pentru aducerea la Noaptea Devoratorilor de Publicitate a invitaţilor speciali şi a trupei Shukar Collective, precum şi pentru instalarea ecranelor pentru proiecţia reclamelor.
După spectacolul de la Bucureşti, Noaptea Devoratorilor de Publicitate va avea loc în opt oraşe de pe Litoral, precum şi în alte localităţi din ţară.
Deşi canicula şi nemulţumirea organizatorilor au marcat evenimentul, Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2008 a reprezentat, încă o dată, o întâlnire aşteptată cu publicitatea pentru publicul pasionat de aceasta.
Citește pe alephnews.ro: Cafea sau ceai dimineața? Ceea ce bei îți reflectă personalitatea
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cât de frumoasă e iubita milionarului care a fost timp de 8 ani amantul soţiei fratelui său
PROSPORT.RO
Ce a putut să scrie o tânără din Gorj pe salata boeuf, de Paşte? Au râs cu lacrimi când au văzut mesajul genial
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe