- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (05.05.2010, 12:06)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Veniturile CME au crescut în primul trimestru cu 5%, la 143,6 milioane de dolari
Veniturile nete ale grupului Central European Media Enterprises (CME) au crescut în primul trimestru cu 5% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 143,6 milioane de dolari, iar pierderea operaţională a scăzut cu 73%, la 19,1 milioane de dolari.
39 afișări
Veniturile CME au crescut în primul trimestru cu 5%, la 143,6 milioane de dolari
Astfel, veniturile CME au urcat cu 7,3 milioane dolari, de la 136,3 milioane dolari la 143,6 milioane dolari, iar pierderea operaţională s-a redus de la 71,2 milioane dolari în primul trimestru al anului trecut la 19,1 milioane dolari, potrivit unui comunicat al grupului media.
Profitul EBITDA (înainte de dobânzi, impozitare, depreciere şi amortizare) a coborât însă cu 97%, de la 27,7 milioane dolari la 841.000 dolari.
Pierderea netă din operaţiuni continuate a urcat cu 3,9 milioane de dolari (2%), de la 38,1 milioane de dolari la 42 milioane de dolari.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Iohannis a decis comasarea alegerilor pentru propria sa imagine
-
Cod galben de vânt puternic în Dobrogea şi în cea mai mare parte a Munteniei
-
Dieta verde încetineşte evoluţia cancerului de prostată
-
Mesajul de Paşti al preşedintelui Iohannis: Convieţuire în pace şi înţelegere
Pierderea netă a grupului a scăzut cu 5%, de la 44,4 milioane de dolari la 42,2 milioane de dolari.
Rezultatele pentru primul trimestru includ şi operaţiunile Media Pro Entertainment preluate de CME în decembrie 2009 şi tratează afacerile din Ucraina, vândute anul trecut, ca operaţiuni discontinuate, precizează comunicatul citat.
"Finalizarea recentă a tranzacţiilor din Ucraina şi Bulgaria a consolidat poziţiile noastre de lider pe toate cele şase pieţe de bază. Am reconstruit CME într-o companie de media şi divertisment integrată vertical, pentru a face faţă mai bine provocărilor din industria noastră. Cererea pentru publicitate TV a continuat să scadă în primul trimestru, însă într-un ritm mai lent. Europa Centrală şi de Est va ieşi treptat din criză în timpul primei jumătăţi a anului 2010, iar în al doilea semestru anticipăm ca cererea pentru publicitate TV să înregistreze o creştere procentuală de o singură cifră. Odată cu progresul relansării, vom transforma poziţiile de lider prin audienţă şi cotă de piaţă în venituri şi marje operaţionale solide", a declarat în comunicat Adrian Sârbu, preşedinte şi director general executiv al CME.
Veniturile diviziei Broadcast, care înglobează operaţiunile de televiziune ale grupului, au crescut cu 1% în perioada analizată, de la 134,5 milioane de dolari la 135,4 milioane de dolari. Profitul EBITDA al acestei unităţi a scăzut totodată cu 53%, de la 37,6 milioane de dolari la 17,8 milioane de dolari.
Divizia New Media a înregistrat venituri de 2,02 milioane de dolari, în urcare cu 15% de la nivelul de 1,75 milioane de dolari din primul trimestru al anului trecut, însă pierderea EBITDA a unităţii a crescut de la 1,5 milioane de dolari la 3,3 milioane de dolari.
Divizia Media Pro Entertainment şi-a majorat veniturile cu 95%, de la 14,4 milioane de dolari la 28,04 milioane de dolari, dar a încheiat primele trei luni cu o pierdere EBITDA de 2,03 milioane de dolari, cu 42% mai mare decât rezultatul negativ de 1,4 milioane de doalri din ianuarie-martie 2009.
În România, CME a înregistrat în primul trimestru venituri nete de 36,5 milioane de dolari, în urcare cu 2,8% de la nivelul de 35,5 milioane de dolari raportat pentru perioada corespunzătoare a anului trecut, reiese din comunicat.
Profitul EBITDA obţinut de grup pe piaţa românească a scăzut însă, în acelaşi interval, de la 9,7 milioane de dolari la 4,5 milioane de dolari.
CME este o companie de media şi divertisment integrată vertical, care operează companii de broadcasting, internet şi conţinut TV, lideri pe segmentele lor, în şase state din Europa Centrală şi de Est cu o populaţie totală de aproximativ 50 de milioane de persoane.
Grupul are staţii de televiziune în Bulgaria (bTV, bTV Cinema, bTV Comedy, Pro.bg şi Ring.bg), Croaţia (Nova TV), Cehia (TV Nova, Nova Cinema, Nova Sport şi MTV Czech), România (PRO TV, PRO TV International, Acasă, PRO Cinema, Sport.ro şi MTV Romania), Slovacia (TV Markiza, Doma) şi Slovenia (POP TV, Kanal A şi TV Pika).
Compania este listată la bursa americană NASDAQ şi la bursa de la Praga.
Citește pe alephnews.ro: Un loc de parcare din Amsterdam se vinde cu 500.000 de euro. Cum se justifică prețul
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Elon Musk dezvoltă o „mașină de știri” cu ajutorul lui Grok: „Contează doar ce spun oamenii despre știri”
Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
ANAF scoate tunurile grele: Încep controalele masive la persoanele fizice. Cine sunt cei vizaţi de aceste controale
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cât de frumoasă e noua iubită cu care s-a cuplat la câteva zile după ce s-a afișat întâi cu logodnica și apoi cu amanta!
PROSPORT.RO
Stațiunea unică în România, de care puțini turiști știu. Aici se găsește „cel mai bine păstrat secret din Apuseni
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe