- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (07.06.2013, 13:43)
- Cristina Cuncea
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Brandurile locale ar putea fi promovate în vitrine amplasate în hotelurile deţinute de români
Ministrul pentru IMM-uri şi turism, Maria Grapini, vrea să convingă hotelierii români să promoveze produsele româneşti în vitrine special amenajate în fiecare unitate hotelieră, o astfel de iniţiativă urmând să fie aplicată şi la ambasadele din străinătate şi la sediile Institutului Cultural Român.
172 afișări
Brandurile locale ar putea fi promovate în vitrine amplasate în hotelurile deţinute de români (Imagine: Shutterstock)
"Vreau să vorbesc cu hotelierii români să existe vitrine cu branduri româneşti în fiecare hotel. De asemenea, în ambasade, iar Institutul Cultural Român are spaţii unde pot fi promovate produse meşteşugăreşti româneşti (...) Vrem, totodată, să organizăm de două ori pe an, târguri de produse româneşti. În urma acestor măsuri va creşte vizibil apetitul românilor pentru produse româneşti", a spus vineri Grapini.
Ea a adăugat că ministerul va derula o nouă menieră de promovare a produselor româneşti, sub un alt slogan decât cel utilizat de fostul guvern.
ULTIMELE ȘTIRI
-
A murit Kabosu, celebra cățelușă care a inspirat meme-ul Doge
-
Ţinteau revenirea la Putere. Generalul (r.) Dumitru Dumbravă, mâna dreaptă a fostului şef operativ al SRI, Florian Coldea: „E sfârşit de epocă. (...) După ce se termină alegerile şi se reface structura, osatura statului, trebuie să o luăm fix de la zero"
-
Curtea Internaţională de Justiţie cere Israelului să oprească asaltul asupra zonei Rafah din Gaza
-
Slovacia, indecisă în legătură cu sprijinul pentru şefia NATO. Bratislava aşteaptă un răspuns din partea lui Rutte şi a lui Iohannis privind securitatea ţării
"Nu mi-a plăcut cum sună programul trecut lansat de guvern şi nu că era de alt guvern. Sloganul era «Cumpără româneşte». Eu consider că românii cumpără prost. «Cumpără româneşte» te induce la metoda de cumpărare, nu că să cumperi un produs românesc, felul de a cumpăra. Românii încă cumpără ieftin, nu verifică calitatea, merg pe ce-i mai ieftin, merg la Dragonul Roşu şi cumpără ce-i mai ieftin, nu au cultul cumpărării şi de aceea mi s-a părut că nu sună bine şi am zis că renunţăm. Dăm drumul la o scrisoare la toate patronatele şi propunem ca sloganul să fie «Cumpără un produs românesc de calitate», să fie explicit", a explicat Grapini.
Programul ar putea fi realizat prin parteneriat public-privat şi ar putea cuprinde şi acţiuni zonale, unde să fie promovate produsele româneşti.
Citește pe alephnews.ro: VIDEO. Taylor Swift a rămas aproape dezbrăcată pe scenă. Rochia ei s-a rupt în timpul unui concert în Stockholm
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
EXCLUSIV. DNA a intrat pe firul banilor generalilor „câmpului tactic” Florian Coldea – Dumitru Dumbravă, ex SRI: Energie, construcții, filaje, „Anaconda” și milionari
Lovitură de teatru: Dezvoltatorul de jocuri Gameloft închide studioul din Cluj. Toţi cei 136 de angajaţi sunt concediaţi
Probleme la vârful unui imperiu european de miliardari: Acţionarii Peugeot s-au întors împotriva familiei franceze care deţine gigantul auto. Lista nemulţumirilor este lungă, iar investitorii critică totul de la strategia de investiţii la guvernanţă şi pierderile de pe bursă
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Telefonul vechi care te poate îmbogăți. Un exemplar s-a VÂNDUT la licitație cu aproape 200.000 de euro
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe