- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (24.11.2014, 15:09)
- Emil Popescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
CFR reia licitaţia pentru închirierea a aproape 1.000 de kilometri de cale ferată
CFR SA va organiza marţi, prin Bursa de Mărfuri, o licitaţie cu strigare pentru închirierea a 27 secţii de cale ferată, însumând 980,5 kilometri, care fac parte din infrastructura neinteroperabilă şi au fost disponibile la BRM şi în octombrie, fără să atrage însă interesul operatorilor de transport.
199 afișări
CFR reia licitaţia pentru închirierea a aproape 1.000 de kilometri de cale ferată (Imagine: Ciprian Sterian/Mediafax Foto)
"Dacă până în prezent secţiile de cale ferată erau licitate grupat, începând cu luna octombrie operatorii de transport feroviar licenţiaţi vor putea depune oferte pentru una sau mai multe secţii neinteroperabile. Durata de valabilitate a contractului de închiriere este de 4 ani, iar criteriul de atribuire va fi preţul cel mai mare", se arată într-un comunicat al companiei de stat.
Secţiile scoase la licitaţie se află pe raza sucursalelor regionale de cale ferată Bucureşti, Craiova, Timişoara, Cluj, Braşov, Iaşi, Galaţi şi Constanţa.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: România are nevoie de o altă structură statală, care să-ți folosească banii mai eficient și să genereze creștere economică
-
Unul dintre cei mai mari angajatori din România închide o fabrică de componente auto
-
Vinerea Mare. Ziua în care a fost răstignit Iisus Hristos. Obiceiuri şi tradiţii
-
Vladimir Putin s-a întâlnit cu Alexei Diumin, fost prieten al lui Evgheni Prigojin, şi pune ceva la cale
CFR SA a anunţat, în octombrie, că a închiriat 115,7 kilometri de cale ferată, către firma RC-CF Trans, în cadrul unei licitaţii derulate la BRM la care administratorul reţelei a căutat chiriaşi pentru 1.016,2 kilometri de cale ferată, parte a infrastructurii feroviare neinteroperabile.
În urma procedurii au fost adjudecate secţiile de cale ferată Ploieşti - Armăşeşti (48,1 km) şi Făurei -Urziceni (67,6 km), aferente sucursalelor regionale Bucureşti şi Galaţi, iar preţul de preluare a fost de 591.500 lei, respectiv de 166.500 lei, pe an.
Pentru grupele de secţii neadjudecate, licitaţia de închiriere se va repeta pe 25 noiembrie, dată limită şi pentru depunerea ofertelor, anunţa atunci administratorul reţelei feroviare naţionale.
Firmele câştigătoare sunt obligate să preia şi personalul CFR existent sau care îşi desfăşoară activitatea pe secţia sau grupul de secţii aferent.
Programul de închiriere a secţiilor de cale ferată neinteroperabilă este unul dintre angajamentele asumate cu FMI.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: România este țara din Europa în care sectorul privat, antreprenorial, are impactul cel mai mic asupra deciziilor guvernamentale. Este un abuz!
Citește pe www.zf.ro: Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
NATO afirmă că Rusia desfășoară „activități maligne” asupra statelor membre. Ce decizie a luat Consiliul Nord-Atlantic
Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
ANAF scoate tunurile grele: Încep controalele masive la persoanele fizice. Cine sunt cei vizaţi de aceste controale
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe