Cifra de afaceri în comerţul cu amănuntul a crescut în februarie cu 7,5%

Cifra de afaceri din comerţul cu amănuntul a crescut în luna februarie atât faţă de ianuarie cât şi faţă de luna corespunzătoare de anul trecut, cu 1,3%, respectiv 7,5%, în principal pe segementul produselor nealimentare, potrivit datelor publicate de INS.

Urmărește
162 afișări
Imaginea articolului Cifra de afaceri în comerţul cu amănuntul a crescut în februarie cu 7,5%

Cifra de afaceri în comerţul cu amănuntul a crescut în februarie cu 7,5% (Imagine: Lucian Alecu/Mediafax Foto)

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna februarie 2014, comparativ cu luna precedentă, a crescut pe ansamblu cu 1,9%, datorită creşterii vânzărilor de produse nealimentare (+2,9%), comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+1,6%) şi vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+1,0%).

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în luna februarie 2014, comparativ cu luna precedentă a crescut cu 1,3%, datorită creşterilor înregistrate la vânzările de produse nealimentare (+1,6%) şi la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+0,6%). Comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate a scăzut cu 0,8%.

Faţă de februarie 2013, volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, a înregistrat o creştere cu 8,7% datorită creşterilor la vânzările de produse nealimentare (+13,2%), vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+5,7%) şi la comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+5,0%).

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, a înregistrat o creştere cu 7,5% comparativ cu luna corepsunzătoare de anul trecut, datorită creşterii vânzărilor de produse nealimentare (+12,2%), vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+4,5%) şi la comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+3,8%).

Cumulat pe primele două luni de anul trecut, volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, a înregistrat o creştere cu 7,0% datorită creşterii vânzărilor de produse nealimentare (+11,4%), vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+5,4%) şi comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+1,1%).

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) din primele două luni ale anului, serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, a înregistrat o creştere cu 6,3%, datorită creşterii vânzărilor de produse nealimentare (+10,9%), vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+4,7%) şi comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+2,2%).

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici

www.zf.ro
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
www.businessmagazin.ro
Warren Buffett a spus cândva că o casă poate să fie un coşmar dacă ochii cumpărătorului sunt mai mari decât portofelul său. Totuşi, crede că investiţia sa de 31.500 de dolari este una dintre cele mai bune