Elveţienii lansează briceagul fără lamă: este asociată cu imaginea unei arme

După 140 de ani de istorie, Victorinox, brandul elveţian care produce celebrul briceag roşu cu cruce albă, devenit una dintre emblemele Elveţiei, a decis că este momentul pentru o schimbare majoră.

2334 afișări
Imaginea articolului Elveţienii lansează briceagul fără lamă: este asociată cu imaginea unei arme

FOTO: victorinox.com

Victorinox, producătorul celebrului briceag elveţian, dezvoltă un model fără lamă, ca urmare a restricţiilor tot mai numeroase ale cuţitelor în întreaga lume.

„În unele pieţe, lama este asociată cu imaginea unei arme”, a explicat CEO-ul Carl Elsener pentru ziarul Blick.

În Marea Britanie şi în unele ţări asiatice, doar persoanele care folosesc cuţite pentru muncă sau pentru activităţi în aer liber au voie să le ţină asupra lor.

În oraşe, transportul cuţitelor de buzunar este adesea sever restricţionat.

Elsener a vorbit şi despre un model multifuncţional potrivit pentru biciclişti.

Nu este prima dată când Victorinox se confruntă cu percepţia lamei cuţitului elveţian ca pe o potenţială armă.

După atacurile din 11 septembrie 2001 din Statele Unite, vânzările companiei au scăzut peste noapte cu peste 30%. „11 septembrie ne-a învăţat că nu putem depinde doar de o singură linie de afaceri”, a precizat Elsener.

Compania exportă 80% din producţia sa de cuţite de buzunar, de bucătărie şi profesionale, precum şi de ceasuri. Doar restul de 20% se vinde pe piaţa internă.

Potrivit CEO-ului, Victorinox a crescut deja preţurile bricegelor cu 9%. Concurenţa mai slabă în comparaţie cu celălalt produs de top, cuţitele profesionale, a permis această creştere.

Acestea din urmă sunt cu 25% mai scumpe decât produsele concurenţilor germani şi americani.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici