- Home
- Economic
- CRAIOVA, (22.04.2013, 14:24)
- Ioan Dornescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Ford România a început producţia noului motor EcoBoost de 1,5 litri la Craiova
Ford România a început luni producţia de serie a noului motor EcoBoost de 1,5 litri la uzina din Craiova, propulsor care va fi livrat mai întâi pe piaţa chineză.
386 afișări
Ford România a început producţia noului motor EcoBoost de 1,5 litri la Craiova (Imagine: Remus Badea/Mediafax Foto)
Motorul ecoBoost de 1,5 litri este al doilea motor construit la uzina de motoare din Craiova, în care Ford a investit peste 230 milioane euro, precedentul fiind EcoBoost de 1 litru, lansat în producţie acum un an.
Ford estimează că EcoBoost de 1,5 litri şi EcoBoost de 1 litru vor genera ponderi similare în totalul producţiei din acest an.
Noul motor va fi livrat mai întâi pe piaţa chineză pe noul Ford Mondeo şi ulterior va echipa modelul Fusion în America de Nord în cursul acestui an, respectiv noul Mondeo în Europa.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Democrația reală înseamnă că tu, cetățeanul, ai putere decizională. Monopolul partidelor din România trebuie spart
-
Avertisment al serviciilor secrete europene: Rusia pregăteşte activ atentate cu bombă sub acoperire, atacuri incendiare şi distrugeri ale infrastructurii pe teritoriul european
-
Protest în Ungaria. Mii de oameni s-au adunat la un miting organizat de rivalul lui Viktor Orban
-
Macron îl îndeamnă pe Netanyahu să ajungă la un acord de armistiţiu cu Hamas
Uzina de motoare de la Craiova are în prezent aproximativ 1.000 de angajaţi, care lucrează în două şi trei schimburi.
Constructorul auto american produce la Craiova şi autovehiculul B-Max.
Reprezentanţii companiei nu au avansat estimări legate de nivelul producţiei de motoare şi de maşini din acest an la uzina din Craiova, precizând că aceasta va fi influentaţată de evoluţia cererii.
În prezent, Ford România produce în jur de 1.000 de motoare şi 365-370 de maşini zilnic.
Compania a produs anul trecut aproximativ 30 de maşini B-Max, la jumătate faţă de cât anunţasem la începutul anului, atât din cauză că lansarea producţiei a fost amânată pentru luna august, cât şi din cauza situaţiei economice, a declarat preşedintele Ford România, Jean Gijsen.
El a afirmat, răspunzând unei întrebări, că Ford nu a planificat în acest an lansarea unui nou model la Craiova.
"Am făcut această investiţie ridicată la Craiova nu doar pentru a construi modelul B-Max. Intenţia este de a extinde producţia şi vom face anunţul la momentul oportun", a spus Gijsen.
Celălalt constructor auto din România este Dacia, controlată de grupul francez Renault.
Citește pe alephnews.ro: Interviul integral Macron – The Economist. Europa, arme nucleare și restabilirea ordinii mondiale: Cum vede Macron viitorul?
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Soția fotbalistului s-a urcat beată la volan și a făcut praf un Ferrari Portofino de 200.000 de euro!
PROSPORT.RO
Locul din România în care oamenii s-au întors în timp, în 1888. Cel mai ciudat fenomen din 2024 se desfășoară în județul Buzău
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe