- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
General Motors retrage anul viitor din fabricaţie modelul Astra Classic
General Motors (GM) va retrage anul viitor din fabricaţie modelul Astra Classic, aflat la a doua generaţie, a cărei producţie a început în 1998, a declarat, luni, agenţiei MEDIAFAX, directorul de vânzări pentru mărcile Opel şi Chevrolet în România, Cătălin Manta.
General Motors retrage anul viitor din fabricaţie modelul Astra Classic
"Astra Classic iese din fabricaţie în 2009, anul viitor fiind ultimul în care acest model va fi disponibil la comercializare", a spus Manta.
Întrebat de ce GM a decis să oprească producţia modelului, reprezentantul companiei a explicat că a doua generaţie Astra "nu poate fi produsă la nesfârşit", modelul aflându-se deja în al zecelea an de producţie.
"În prezent, în statele emergente, sunt disponibile la vânzare atât vechea generaţie Astra, denumită Astra Classic, cât şi noua generaţie a modelului, denumită Astra New. După retragerea din producţie a celei dintâi este posibil ca Astra New să devină Astra Classic 3, în condiţiile în care se pregăteşte o nouă generaţie în familia Astra, care va fi lansată în 2010", a declarat Manta.
ULTIMELE ȘTIRI
-
BREAKING NEWS: Elicopterul președintelui iranian Raisi s-a prăbușit / Elicopterul nu a fost încă găsit. Starea lui Raisi rămâne necunoscută
-
Cine este Ebrahim Raisi, preşedintele iranian al cărui elicopter s-a prăbuşit
-
Scenarii pentru cazul în care preşedintele Iranului nu va supravieţui prăbuşirii elicopterului
-
COMENTARIU Lelia Munteanu: Problema palestiniană - fără rezolvare
În prezent, Opel Astra Classic este cel mai bine vândut model Opel din România, cu 3.485 de unităţi livrate în primul semestru, dintr-un total de 9.235 de unităţi pentru marcă.
Pentru acest an, GM Southeast Europe estimează livrarea a 6.000 de unităţi Astra Classic pe piaţa românească.
Modelul este disponibil în România în trei variante de caroserie (sedan, break şi hatchback) şi trei versiuni de motorizare, respectiv 1,4 benzină cu 90 CP, 1,6 benzină cu 103 CP şi 1,7 diesel cu 82 CP.
Vânzările GM în România au crescut cu 4,8% în primul semestru comparativ cu aceaşi perioadă a anului trecut, la 14.597 unităţi, avansul fiind susţinut de automobilele Opel, în condiţiile în care marca Chevrolet a consemnat o scădere de 12,3% al livrărilor.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO