- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (12.08.2015, 14:00)
- Raluca Ghinea
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
IKEA a obţinut certificatul de urbanism pentru al doilea magazin, din Pallady, şi urmează PUZ-ul
IKEA România a obţinut certificatul de urbanism pentru terenul pe care l-a achiziţionat în iunie pe bulevardul Theodor Pallady pentru a deschide al doilea magazin pe piaţa locală, urmând să depună documentaţia pentru planul urbanistic zonal, a declarat Cornel Oprişan, retail managerul companiei.
4352 afișări
IKEA a obţinut certificatul de urbanism pentru al doilea magazin, din Pallady, şi urmează PUZ-ul (Imagine: Silviu Matei/Mediafax Foto)
"Am obţinut certificatul de urbanism, mai mult de atât nu pot spune, urmează planul urbanistic zonal şi certificarea de construcţie. Sigur magazinul va avea aceeaşi categorie de produse ca şi aici (magazinul din Băneasa - n.r.)", a afirmat Oprişan miercuri într-o conferinţă de presă, întrebat în ce stadiu se află IKEA în ceea ce priveşte cel de-al doilea magazin.
El nu a dat alte detalii despre când va începe construcţia sau când va fi deschis magazinul.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Democrația reală înseamnă că tu, cetățeanul, ai putere decizională. Monopolul partidelor din România trebuie spart
-
Avertisment al serviciilor secrete europene: Rusia pregăteşte activ atentate cu bombă sub acoperire, atacuri incendiare şi distrugeri ale infrastructurii pe teritoriul european
-
Protest în Ungaria. Mii de oameni s-au adunat la un miting organizat de rivalul lui Viktor Orban
-
Macron îl îndeamnă pe Netanyahu să ajungă la un acord de armistiţiu cu Hamas
Reprezentanţii IKEA spun însă că perioada pentru construcţie, de la momentul când sunt gata toate actele, poate dura între 12 şi 18 luni.
Retailerul suedez de mobilă şi decoraţiuni a anunţat în iunie achiziţia unui teren de circa 13,7 hectare, în sectorul 3, pe bulevardul Theodor Pallady nr 57, pe care va construi cel de-al doilea magazin din România, primul fiind deschis în 2007 în Băneasa, însă până în 2010 a funcţionat ca franciză.
Pe bulevardul Pallady mai sunt prezenţi retaileri precum Dedeman, Auchan, Metrpo, Decathlon sau Jumbo.
IKEA a lansat miercuri catalogul pentru perioada septembrie 2015 - august 2016, care are 328 de pagini, urmând ca în perioada 17 august - 6 septembrie să fie distribuite 930.000 de exemplare în locuinţele din Bucureşti, Piteşti, Ploieşti şi împrejurimi.
Cheltuielile cu catalogul reprezintă cea mai mare parte din bugetul de marketing al retailerului, de 1,3 milioane euro.
O treime dintre produsele care se vor regăsi în catalog au fost nou introduse, iar compania a redus preţurile pentru 320 de produse, cu până la 20%. Catalogul 2016 pune accentul pe zona de bucătărie şi activităţile din jurul acesteia.
Potrivit unui studiu realizat printr-un chestionar online, în perioada 20 mai - 9 iunie, la care au răspuns circa 1.000 de persoane cu vârsta între 18 şi 60 de ani, doar 22% dintre bucureşteni gătesc acasă în timpul săptămânii, iar peste jumătate dintre ei spun că timpul este principalul motiv pentru care ajung să renunţe la gătit.
Deşi 75% dintre participanţi declară că se bucură atunci când gătesc alături de familie şi prieteni, doar aproape un sfert îşi pregătesc mesele împreună.
Totodată, 74% dintre bucureşteni sunt curioşi să testeze noi feluri de mâncare. Bucureştenii care spun că au fost pretenţioşi cu mâncarea în copilărie se plasează cu 9% peste media indicată în sondaj pe locuitorii altor capitale.
Şapte din zece locuitori ai Capitalei folosesc telefoane mobile sau tablete în timpul mesei, dar 52% nu se simt bine atunci când altcineva foloseşte telefonul la masă.
De asemenea, unul din doi părinţi crede că este important să implice copiii în activităţile din bucătărie şi pentru 43% dintre respondenţi copiii au un cuvânt de spus în alegerea felurilor de mâncare.
Magazinul din Băneasa a avut vânzări de 468,4 milioane lei (106 milioane euro) în anul de catalog 2014, cuprins între septembrie 2013 şi august 2014, în creştere cu 6,45% faţă de anul anterior. Magazinul a fost vizitat de 3,23 milioane clienţi, aceştia achiziţionând 13,2 milioane de produse.
Citește pe alephnews.ro: Interviul integral Macron – The Economist. Europa, arme nucleare și restabilirea ordinii mondiale: Cum vede Macron viitorul?
Citește pe www.zf.ro: Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
Citește pe www.zf.ro: Elon Musk nu poate să piardă: A câştigat 40 de miliarde de dolari într-o singură săptămână, după ce a dat afară 14.000 de oameni
Citește și: Ikea a cumpărat 33.600 de hectare de pădure în România, de la foşti reprezentanţi Harvard în România
Citește și: Ikea: 7% din vânzările totale au fost online
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Soția fotbalistului s-a urcat beată la volan și a făcut praf un Ferrari Portofino de 200.000 de euro!
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe