- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Mic ghid pentru a-ţi rezolva problemele cu băncile. Drumul de la concilierea directă la proces
Relaţia cu băncile - comisioane ascunse, dobânzi mărite fără o justificare sau un anunţ prealabil etc. - a devenit una din ce în ce mai tensionată pentru tot mai mulţi români. Puţini dintre aceştia cunosc însă modalităţile pe care le au la dispoziţie pentru a-şi rezolva problema cu banca.
Mic ghid pentru a-ţi rezolva problemele cu băncile. Drumul de la concilierea directă la proces (Imagine: Mediafax Foto)
În continuare, vă prezentăm un ghid al soluţiilor pe care le aveţi la îndemână pentru a vă rezolva - fie pe cale amiabilă, fie pe calea unui proces - nemulţumirile legate de contractele bancare. Pentru început, vom preciza că pentru majoritatea acţiunilor pe care le puteţi întreprinde, aveţi nevoie de un set de acte, respectiv: copie carte de identitate; copia contractului cu banca; extras de cont; dovada plăţilor făcute; dovada prejudiciului/nemulţumirii (exemplu - majorarea dobânzii).
ULTIMELE ȘTIRI
-
Klaus Iohannis, decorat în SUA: Președintele României primește în această noapte premiul Distinguished International Leadership Award pentru 2024
-
Certificate de naştere şi de deces în format digital în mai multe oraşe din ţară
-
Cazurile de rujeolă cresc din nou în Europa, cu România pe loc fruntaş
-
UE, acord privind profiturile de pe urma mărfurilor ruseşti: 90% din fonduri vor fi folosite pentru a ajuta militar Ucraina
Prima opţiune pe care o are un client este cea a concilierii directe cu banca. Teoretic, această cale este cea mai indicată pentru că presupune mai puţin timp şi nu implică costurile pe care le-ar presupune un proces. În cazul în care concilierea directă eşuează, este indicat - potrivit avocaţilor specializaţi - să faceţi o notificare oficială către bancă prin care să respingeţi aspectele pe care le consideraţi ilegale. Important: notificarea trebuie trimisă cu confirmare de primire pentru ca ulterior - în cazul în care banca vă respinge în continuare pretenţiile - să poată fi folosită în cadrul unui proces.
Citeşte mai multe despre ghidul pentru rezolvarea problemelor cu băncile pe www.gandul.info.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO